Пост з критикою рецепту рамену написала на своїй сторінці у фейсбуці Веліна Вайткунайте 12 грудня. Жінка зазначила, що страва у розпіареному закладі стала для неї розчаруванням 2021 року.

Дивіться також У Києві пішохід провчив водія, який ганяв тротуаром

Користувачка написала, що не куштувала автентичний рамен, але їй є з чим порівнювати.

Йди далі і не займай посадку

  • Вайткунайте розповіла, що бульйон у рамені був схожим на веганський або рибно-веганський.
  • У страву додали тофу, що займала пів тарілки, а також схожу на курку суху свинину.
  • Сушений часник перебивав смак всіх інших інгредієнтів.
  • Жінка не змогла доїсти порцію з 400 грамів, хоча була дуже голодна.

У відповідь на пост клієнтки свій коментар написав шеф-кухар мережі Food vs Marketing Євген Михайленко. Зробив він це далеко не у найкращих традиціях.


Ох, **ать, хто ти така, і звідки взялася? Таких гастрокритиків за шість років роботи я бачив до**я. Не подобається — йди далі й не займай посадку,
— зазначив власник мережі.

власник мережі Food vs Marketing обматюкав клієнтку
Реакція на поганий відгук клієнтки / Скриншот зі сторінки Веліни Вайткунайте

Обурені кияни намагаються обвалити рейтинг закладу

Реакція ресторатора неабияк обурила користувачів. Тому вони почали залишати негативні відгуки у GoogleMaps. Люди зазначають, що шеф хамить клієнтам, а у закладі – низький рівень комунікації з відвідувачами. Наразі рейтинг ресторану становить 4,5 зірки з 5.