Через зауваження про паркування: у Львові кур'єр Glovo побив чоловіка

8 вересня 2021, 13:11
Читать новость на русском

Джерело:

ZAXID.NET

У Львові кур'єр Glovo побив чоловіка на території торгово-виробничого комплексу "Південний". Постраждалий зробив йому зауваження через неправильне паркування.

Суд визнав кур'єра винним у побитті чоловіка. Його оштрафували.

Цікаво У львівському трамваї контролер вдарив пасажира, який захистив жінку без квитка

Кур'єр побив чоловіка через зауваження

  • У постанові суду мовиться, що інцидент трапився 14 серпня на території торгово-виробничого комплексу "Південний" на вулиці Щирецькій.
  • Кур'єр Glovo приїхав туди приблизно о 17:00.
  • У нього виник конфлікт з чоловіком, який зробив зауваження через неправильно припаркований скутер Yamaha.
  • Кур'єр тричі вдарив опонента кулаком у голову, а також в плече та передпліччя.
  • У постраждалого діагностували забійну гематому лівої скроні, синці в скроневій ділянці зліва та на лівому плечі, садна на обох передпліччях.
  • Травми, які отримав чоловік, відносяться до легкого тілесного ушкодження.

Суд визнав кур'єра винним

Кур'єр подав у суд письмову заяву, у якій визнав свою провину. Суддя Залізничного райсуду Львова Ірина Мруць, дослідивши матеріали справи, визнала обвинуваченого винним у нанесенні тілесних ушкоджень. Чоловіка оштрафували на 850 гривень. За українським законодавством, на цю постанову ще можна подати апеляцію.

Представник Glovo у коментарі 24 каналу розповів, що кур'єри – самозайняті особи. Вони під'єднуються до платформи та доставляють замовлення у час, який обирають самі. Приєднатися до платформи можна при проходженні онбординг сесії та складеного іспиту на знання ПДР. Кур'єр має можливість самостійно від'єднатись у будь-який момент.

Також компанія Glovo зберігає за собою можливість відключити кур'єра від платформи без можливості відновлення співпраці, якщо виявить його неприпустиму поведінку. Наразі ми не можемо підтвердити, що звинувачений в інциденті був підключеним до платформи кур'єром,
– додали у Glovo.

Окрім цього, у компанії діє програма страхування, яка поширюється не лише на кур'єрів, а й на третіх осіб, якщо перед ними виникне відповідальність. Щодо даного інциденту компанія поки не отримувала офіційних запитів щодо страхового випадку.

Зауважте Вдарив так, що злетіли окуляри: у Києві таксист напав на іноземок і намотував кола задля чайових