Куди діти друковану агітацію після виборів: цікавий досвід Львова
Вибори пройшли, але агітація на вулицях міст залишилася. Однак, куди після виборів подіти тисячі рекламок, газет, листівок, а ще банери та бігборди? Вирішення цієї проблеми знайшли у Львові.
Там непотрібні агітки мішками приймають на міській сортувальні сміття. А ще, як виявилось, рекламні банери потрібні військовим на передовій.
Читайте також: Авоськи, мішечки, екосумки: які українські бренди шиють стильні багаторазові торбинки
► Міська сортувальня сміття
У львівську сортувальню сміття щодня зносять по кількадесят мішків із паперовою агітацією кандидатів у народні депутати. Також вже є понад сотня банерів.
Якщо говоримо про макулатуру, то ми просто її пресуємо в тюки і потім відправимо з іншим картоном та папером. З банерів можна шити сумки, які потім теж довго використовуються, оскільки це дуже зручний матеріал,
– розповіла сортувальниця Наталія Войтова.
Сортувальня сміття
► Екс-кандидати в нардепи в ділі
Приносять агітацію на сортувальню і екс-кандидати у депутати. Андрій Москаленко до парламенту не потрапив. Але вирішив сам прибрати за своєю кампанією.
Ми це декларували на початку: що ми будем робити мінімальні видатки, плюс, щоб це йшло на переробку, якщо якісь речі залишаться", – зазначив екс-кандидат у народні депутати Андрій Москаленко.
► Допомога військовим
Чекають на використані банери і військові. Їм цей матеріал знадобиться на передовій.
Бліндажі, накриття від дощу, від болота, накриття БТРів, БМП. Тобто це такі речі, яка завжди потрібні на фронті,
– наголосив засновник громадської організації "Допоможи фронту" Богдан Масляк.
Використані будуть потрібні і військовим
Гроші, які партії витратили на передвиборчу агітацію цього року, вражають. Зовнішня та друкована реклами обійшлись у майже 100 мільйонів гривень. Ще більше коштувала телеагітація – майже 430 мільйонів.