Понад 11 мільйонів українців обирають мережу аптек "Подорожник"
Майже всі великі бізнеси України об’єднують своїх клієнтів у програмі лояльності. Це інструмент, щоб організовувати для них вигідні акції та пропозиції й робити покупки приємнішими.
Найбільша мережа аптек "Подорожник" у своїй програмі лояльності значно розширює ці можливості для клієнтів і пропонує їм більше. Адже місія компанії – надавати якісну фармопіку кожному за будь-яких обставин, інформує 24 Канал.
До теми Перевірені ліки та широкий асортимент: як мережа аптек "Подорожник" дбає про якість препаратів
Як працює програма лояльності у "Подорожнику"
Більш як 11 мільйонів українців є постійними клієнтами аптек і відчувають переваги участі в програмі. Адже її система максимально спрощена й передбачає легку реєстрацію за номером телефону. Клієнту пропонують акції, кешбек з кожної покупки, підбирають для нього персональні пропозиції до Дня народження чи свят. Зареєструватися можна в чат-ботах за посиланням або під час покупки в аптеці.
В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник" / Фото "Подорожник"
Директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник" В’ячеслав Сауц вважає, що таким чином клієнт розуміє, що компанія створює для нього найкращі умови для покупки.
Фармацевтична сфера відповідальна за турботу про здоров’я, що є найбільшою цінністю для кожного. Ми в "Подорожнику" це добре розуміємо і працюємо для людей,
– сказав В’ячеслав Сауц.
Чому варто приєднатися і використовувати можливості програми
Мережа аптек "Подорожник" працює у критично важливій сфері охорони здоров’я. Саме це спонукає давати клієнтам більше і піклуватися про них.
Завдяки програмі лояльності ми можемо також нагадати про прийом і купівлю ліків, які клієнт приймає постійно. Це можливість дати саме те, що треба й запитати, чи добре ми це зробили. Крім того, клієнт може бачити історію покупок і використовувати бонуси, коли захоче. Ми даємо йому вибір і не керуємо бажаннями,
– розповів В’ячеслав Сауц.
Аптеки "Подорожник" поповнюють асортимент новими товарами відповідно до запитів своїх клієнтів/ Фото "Подорожник"
За його словами, для клієнтів "Подорожника" працює чат-бот у вайбер і телеграмі. Це забезпечує зручність, адже можна замовити ліки онлайн і забрати в найближчій аптеці. Також доступні консультації з фармацевтом, який надає фармопіку.
Клієнти найкраще знають, що їм потрібно
Аптеки "Подорожник" поповнюють асортимент новими товарами відповідно до запитів своїх клієнтів. У компанії переконані: люди найкраще знають, що їм потрібно. "Подорожнику" важливо не лише виконувати ці запити, але й перевищувати їх. Таким чином асортимент мережі налічує понад 25 000 товарів. Крім ліків, є засоби для догляду, підтримки та зміцнення імунітету, натуральна косметика.
Асортимент мережі аптек "Подорожник" налічує понад 25 000 товарів / Фото "Подорожник"
За словами В’ячеслава Сауца, програма лояльності, як і все в "Подорожнику", зростає динамічно. Компанія змінюється для своїх клієнтів, тестує нові зручності для них і вдосконалюється.
Саме це створює довіру між нами і нашими клієнтами, що важливо для спільноти. Адже ми гнучкі, визнаємо помилки і готові до діалогу, щоб їх виправляти. Адже є сервіс, що наближений до ідеалу й саме над цим ми працюємо,
– сказав директор з маркетингу "Подорожника".
Компанія планує розвивати програму лояльності, щоб кожен другий українець мав доступ до якісних ліків вже до кінця 2023 року. Спільнота клієнтів "Подорожника" зростає і фармопіку відчуває більша кількість людей. Відповідальність за здоров’я – це основа майбутнього.