Укр Рус
18 серпня, 15:19
2

До 70-річчя конкурсу: організатори Євробачення представили оновлений логотип

Основні тези
  • Пісенний конкурс Євробачення відзначатиме 70-річний ювілей наступного року з оновленим логотипом і новим графічним елементом "Серце Хамелеон".
  • Європейська мовна спілка (EBU) створила новий бренд разом з британською студією PALS, щоб зробити конкурс більш виразним у цифровому просторі.

Наступного року пісенний конкурс Євробачення відзначатиме 70-річний ювілей. З нагоди цього організатори представили оновлений логотип.

Також презентували новий графічний елемент – "Серце Хамелеон", який складається з 70 шарів, тобто один за кожен рік конкурсу. Про це повідомляє Show 24 з посиланням на Суспільне Євробачення

Теж цікаво Після участі у Дитячому Євробаченні: Анна Трінчер відповіла, чи поїхала б знову на конкурс

Європейська мовна спілка (EBU) створила оновлений бренд Євробачення разом з британською студією PALS.

Пісенний конкурс Євробачення завжди був про розвиток – музичний, культурний та творчий. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років, водночас спрямовує бренд у захопливе майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене серця – як і сам конкурс. Ми дуже пишаємося тим, що можемо представляти його світові, 
– заявив директор Євробачення Мартін Грін.

Він додав, новий логотип і візуальний стиль створили для того, щоб бренд пісенного конкурсу "став більш виразним у цифровому просторі". Мартін зазначив, що це ще всі сюрпризи, але подробиць не розкрив.

Організатори показали оновлений логотип Євробачення: дивіться відео онлайн

Нагадаємо, що Євробачення-2026 відбудеться в Австрії під традиційним гаслом "Об'єднанні музикою" у травні. Для проведення конкурсу розглядають Ебрайхсдорф, Грац, Інсбрук, Лінц, Оберварт, Санкт-Пельтен, Відень.