До 70-річчя конкурсу: організатори Євробачення представили оновлений логотип
- Пісенний конкурс Євробачення відзначатиме 70-річний ювілей наступного року з оновленим логотипом і новим графічним елементом "Серце Хамелеон".
- Європейська мовна спілка (EBU) створила новий бренд разом з британською студією PALS, щоб зробити конкурс більш виразним у цифровому просторі.
Наступного року пісенний конкурс Євробачення відзначатиме 70-річний ювілей. З нагоди цього організатори представили оновлений логотип.
Також презентували новий графічний елемент – "Серце Хамелеон", який складається з 70 шарів, тобто один за кожен рік конкурсу. Про це повідомляє Show 24 з посиланням на Суспільне Євробачення.
Теж цікаво Після участі у Дитячому Євробаченні: Анна Трінчер відповіла, чи поїхала б знову на конкурс
Європейська мовна спілка (EBU) створила оновлений бренд Євробачення разом з британською студією PALS.
Пісенний конкурс Євробачення завжди був про розвиток – музичний, культурний та творчий. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років, водночас спрямовує бренд у захопливе майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене серця – як і сам конкурс. Ми дуже пишаємося тим, що можемо представляти його світові,
– заявив директор Євробачення Мартін Грін.
Він додав, новий логотип і візуальний стиль створили для того, щоб бренд пісенного конкурсу "став більш виразним у цифровому просторі". Мартін зазначив, що це ще всі сюрпризи, але подробиць не розкрив.
Організатори показали оновлений логотип Євробачення: дивіться відео онлайн
Нагадаємо, що Євробачення-2026 відбудеться в Австрії під традиційним гаслом "Об'єднанні музикою" у травні. Для проведення конкурсу розглядають Ебрайхсдорф, Грац, Інсбрук, Лінц, Оберварт, Санкт-Пельтен, Відень.