Укр Рус
20 лютого, 14:30
2

Tesla Cybertruck отримав найвищий рейтинг безпеки у тестах управління дорожнього руху США

Основні тези
  • Tesla Cybertruck успішно пройшов випробування Національного управління безпеки дорожнього руху США і отримав найвищу оцінку безпеки, хоча тестова методологія не враховує вплив на пішоходів.
  • Cybertruck отримав максимальні оцінки в тестах на лобове та бічне зіткнення, а також високу загальну оцінку завдяки наявності всіх активних систем безпеки, характерних для електромобілів Tesla.

Електричний пікап Tesla Cybertruck успішно пройшов випробування Національного управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) і отримав найвищу оцінку безпеки. Однак тестова методологія агентства не враховує вплив автомобіля на пішоходів, що залишається відкритим питанням.

Після виходу на ринок автомобілі повинні пройти офіційні випробування безпеки, і Cybertruck довелося чекати понад рік, перш ніж пройти перевірку NHTSA, повідомляє 24 Канал.

Дивіться також Поліція Британії конфіскувала, ймовірно, єдиний Cybertruck у країні, бо він виявився нелегальним

Головною потенційною загрозою для інших учасників дорожнього руху вважався корпус із кутовими панелями з нержавіючої сталі. Тестова методика NCAP містить розділ про безпеку пішоходів, однак Cybertruck перевіряли за методикою NHTSA, яка цей аспект не враховує.

Лобове зіткнення проводилося на швидкості 56 кілометрів на годину з повним перекриттям у нерухомий бар'єр. При цьому розкрилися передні та бічні подушки безпеки водія й пасажира, а колінні подушки не передбачалися для цього типу удару, тому залишилися в нерозкритому стані.


Тест лобового зіткнення / Фото NHTSA

Конструкція кузова вціліла майже без пошкоджень, хоча передні стійки були відірвані від основи. За захист водія пікап отримав максимальні 5 балів, а за захист пасажира – 4 бали.

Тягова батарея та електромотор залишилися неушкодженими, хоча це не гарантує їхньої абсолютної безпеки при інших видах ударів.

Cybertruck також отримав максимальний рейтинг безпеки в тестах на бічне зіткнення, які проводилися двома методами: удар деформованим бар'єром у зону дверей водія на швидкості 62 кілометри на годину та удар об нерухомий стовп на швидкості 32 кілометри на годину.


Тест бічного зіткнення / Фото NHTSA

Оцінка безпеки при перекиданні склала 4 бали. Автомобіль успішно пройшов динамічний тест, хоча ймовірність його перевертання становить 12,4%.

Дивіться також Подивіться на цей Cybertruck, повністю обклеєний сонячними панелями

Cybertruck оснащений усіма активними системами безпеки, що й інші електромобілі Tesla, що також вплинуло на його високу загальну оцінку в рейтингу NHTSA.