У додатку "Дія" стався збій: користувачі не могли отримати доступ до сервісу
20 жовтня користувачі додатку "Дія" не могли отримати доступ до одного з розділів. Причину пояснили у Мінцифри.
Вранці недоступним був розділ "Послуги". Додаток переходив до завантаження, однак, судячи з усього, не міг отримати інформацію з серверів.
Цікаво На розробку та модернізацію "Дії" витратили понад 76 мільйонів: яку суму виділили з бюджету
Що сталося
Деякі користувачі бачили повідомлення "На жаль, сталася помилка".
У розділі Послуги" знаходяться такі функції:
- COVID-сертифікати,
- Заміна посвідчення водія,
- Податкові послуги,
- Штрафи за порушення ПДР.
Усі вони були тимчасово недоступні.
В окремих випадках система просила повторно авторизуватися в додатку, однак при спробі це зробити виникала помилка.
Збій в додатку "Дія" / Скриншот 24 каналу
У чому причина
У зв’язку з погіршенням ковідної ситуації та переходом п’яти областей у червону зону збільшилось навантаження на реєстри, як наслідок – сервіси в застосунку можуть працювати повільно. У тому числі й СOVID-сертифікати. Команда Мінцифри працює, щоб якомога швидше розширити потужності сервісів,
– прокоментувати 24 каналу в Міністерстві цифрової трансформації України.
Мінцифри наголошує: для уникнення неочікуваних проблем із доступом до СOVID-сертифікату користувачі мають змогу видрукувати його. Як це зробити – пояснили в окремому ролику.
А для тих, хто подорожує, у всіх аеропортах України працюють представники Мінцифри, які допоможуть у розв'язанні питань щодо сертифікатів.