Допомога на відстані: яким має бути сучасне обслуговування клієнтів

30 листопада 2021, 15:05
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Задоволений споживач купує більше. Отже, що більше задоволених клієнтів, то прибутковіший бізнес. Пам'ятаючи про це, компанія Samsung вивела роботу своєї служби підтримки на новий рівень, можливості якого виходять далеко за межі колцентру. Ось кілька історій, як працює унікальна техпідтримка Samsung в Україні.

Сервісні служби багатьох компаній працюють цілодобово: людина може звернутися до них у будь-який час та у будь-який спосіб, і їй дадуть кваліфіковану відповідь. Однак підтримка Samsung – це не просто відповіді на запитання, а всебічна взаємодія з клієнтом для вирішення будь-якої ситуації з продукцією цього виробника.

Не пропустіть Samsung розкрила деталі про оболонку One UI 4.0 і показала список смартфонів, які її отримають

Консультації телефоном, у соцмережах та месенджерах 24/7 – це добре, але за ефективністю вони не зрівняються з візуальною підтримкою та віддаленим керуванням. З цими інструментами фахівці "Samsung Electronics Україна" можуть надавати допомогу клієнтам дистанційно. Тож в екстреній ситуації вам більше не треба звертатися до сервісного центру чи намагатися розв'язувати проблему самостійно – за порадами чат-бота.

Через камеру свого смартфона ви можете візуально продемонструвати консультантові будь-яку проблему. Усього кілька кліків – і техніку оглянуто. Якщо ж знадобиться, майстер сам налаштує ваш девайс, отримавши до нього відділений доступ (після того, як ви повідомите захищений код підключення).

Допомога в буденних справах

Під час пандемії COVID-19 такі інструменти є вкрай актуальними. Однак і у звичайний час і в буденних справах не менш важливо допомагати клієнтові на відстані, якщо допомога потрібна тут і зараз.

Приміром, у такій ситуації, яка сталася із жителькою Ніжина. Трирічному онуку Алевтини Олександрівни закортіло подивитися мультики по телевізору, але батьки малого Вадимка забули проінструктувати бабусю, як шукати мультфільми. Та жінка не розгубилася й зателефонувала до служби підтримки Samsung. Консультант віддалено підключився до телевізора й знайшов потрібний мультик на ютубі.


Підтримка Samsung може налаштувати техніку на відстані / Ілюстративне фото

Цікаво Samsung починає тестування 6G: коли очікувати мережі шостого покоління у широкому доступі

Що спільного в Samsung та Porsche

Спеціалісти Samsung налаштують на відстані будь-який пристрій, конструкція якого передбачає таку технічну можливість.

Так, Володимир з Олександрії дуже хотів розмовляти телефоном під час кермування. Оскільки так не можна, а використовувати гарнітуру Володимир відмовився, консультант запропонував підключити телефон Samsung безпосередньо до Porsche через Bluetooth. Щоб розв'язати питання тут і зараз, консультант підключився до телефону та контролював натискання на панелі керування авто.

До речі, а ви знали, що в інтернеті є інструкція використання до автомобіля?


Налаштування може бути не простим, та не з підтримкою Samsung / Фото Porsche

Samsung допоможе навіть на кухні

Клієнти особливо цінують підтримку, що виходить за межі звичайних відповідей на запитання. Погодьтеся, швидко отримати практичну допомогу в ситуації, коли це, здавалося б, неможливо, – набагато цінніше за послуги у стилі звичайного колцентру.

Ось чудовий приклад того, як гнучка клієнтська підтримка Samsung дарує унікальний користувацький досвід. Киянка Олена повернулася із супермаркету з чудовим тортом до дня народження. Торт треба було якнайшвидше поставити до холодильника, але висота упаковки цього не дозволяла. Олена знала, що висоту полиць можна регулювати, але як?


Samsung допоможе і в автівці, і на кухні / Фото digitaltrends

Ви вже здогадуєтеся, що вона написала до служби підтримки Samsung через Telegram. Спеціаліст підключився до смартфона клієнтки й через камеру показав, як підняти полицю. Виявилося, місця бракувало не лише для торта. Але консультант, схоже, у дитинстві чимало грав у тетріс, тож швидко допоміг зручно розташувати усі продукти на полицях.

Зрозуміло, що таку консультацію Олена довго пам'ятатиме й охоче звертатиметься до служби підтримки Samsung щоразу, коли знадобиться допомога.

Читайте на сайті Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition: Samsung представила смартфон з 49 варіантами забарвлення

І це лише невелика частка серед випадків, що ілюструють переваги візуальної підтримки та віддаленого підключення. Тепер Samsung може допомогти в будь-якій ситуації, яка раніше забрала б у клієнта чимало дорогоцінного часу на пошук потрібного алгоритму дій в інструкції або на поїздку до сервісного центру. І навіть якщо дистанційно розв'язати проблему не вдасться – на цей випадок у Samsung також є рішення.

При проблемах із великою побутовою технікою ви маєте змогу викликати інженера просто додому. А мобільну техніку на огляд до сервісного центру може забрати з дому чи офісу кур'єр. Якщо ж ви є щасливим власником смартфона преміальної серії S, N, Z або А й мешкаєте у столиці – фахівець Samsung приїде до вас на спеціально обладнаному автомобілі й здійснить ремонт на місці!

Підтримка Samsung поряд 24 години на добу і 7 днів на тиждень за телефоном 800 502 000 та в месенджерах.