Сервісні служби багатьох компаній працюють цілодобово: людина може звернутися до них у будь-який час та у будь-який спосіб, і їй дадуть кваліфіковану відповідь. Однак підтримка Samsung – це не просто відповіді на запитання, а всебічна взаємодія з клієнтом для вирішення будь-якої ситуації з продукцією цього виробника.
Не пропустіть Samsung розкрила деталі про оболонку One UI 4.0 і показала список смартфонів, які її отримають
Консультації телефоном, у соцмережах та месенджерах 24/7 – це добре, але за ефективністю вони не зрівняються з візуальною підтримкою та віддаленим керуванням. З цими інструментами фахівці "Samsung Electronics Україна" можуть надавати допомогу клієнтам дистанційно. Тож в екстреній ситуації вам більше не треба звертатися до сервісного центру чи намагатися розв'язувати проблему самостійно – за порадами чат-бота.
Через камеру свого смартфона ви можете візуально продемонструвати консультантові будь-яку проблему. Усього кілька кліків – і техніку оглянуто. Якщо ж знадобиться, майстер сам налаштує ваш девайс, отримавши до нього відділений доступ (після того, як ви повідомите захищений код підключення).
Допомога в буденних справах
Під час пандемії COVID-19 такі інструменти є вкрай актуальними. Однак і у звичайний час і в буденних справах не менш важливо допомагати клієнтові на відстані, якщо допомога потрібна тут і зараз.
Приміром, у такій ситуації, яка сталася із жителькою Ніжина. Трирічному онуку Алевтини Олександрівни закортіло подивитися мультики по телевізору, але батьки малого Вадимка забули проінструктувати бабусю, як шукати мультфільми. Та жінка не розгубилася й зателефонувала до служби підтримки Samsung. Консультант віддалено підключився до телевізора й знайшов потрібний мультик на ютубі.
Підтримка Samsung може налаштувати техніку на відстані / Ілюстративне фото
Цікаво Samsung починає тестування 6G: коли очікувати мережі шостого покоління у широкому доступі
Що спільного в Samsung та Porsche
Спеціалісти Samsung налаштують на відстані будь-який пристрій, конструкція якого передбачає таку технічну можливість.
Так, Володимир з Олександрії дуже хотів розмовляти телефоном під час кермування. Оскільки так не можна, а використовувати гарнітуру Володимир відмовився, консультант запропонував підключити телефон Samsung безпосередньо до Porsche через Bluetooth. Щоб розв'язати питання тут і зараз, консультант підключився до телефону та контролював натискання на панелі керування авто.
До речі, а ви знали, що в інтернеті є інструкція використання до автомобіля?
Налаштування може бути не простим, та не з підтримкою Samsung / Фото Porsche
Samsung допоможе навіть на кухні
Клієнти особливо цінують підтримку, що виходить за межі звичайних відповідей на запитання. Погодьтеся, швидко отримати практичну допомогу в ситуації, коли це, здавалося б, неможливо, – набагато цінніше за послуги у стилі звичайного колцентру.
Ось чудовий приклад того, як гнучка клієнтська підтримка Samsung дарує унікальний користувацький досвід. Киянка Олена повернулася із супермаркету з чудовим тортом до дня народження. Торт треба було якнайшвидше поставити до холодильника, але висота упаковки цього не дозволяла. Олена знала, що висоту полиць можна регулювати, але як?
Samsung допоможе і в автівці, і на кухні / Фото digitaltrends
Ви вже здогадуєтеся, що вона написала до служби підтримки Samsung через Telegram. Спеціаліст підключився до смартфона клієнтки й через камеру показав, як підняти полицю. Виявилося, місця бракувало не лише для торта. Але консультант, схоже, у дитинстві чимало грав у тетріс, тож швидко допоміг зручно розташувати усі продукти на полицях.
Зрозуміло, що таку консультацію Олена довго пам'ятатиме й охоче звертатиметься до служби підтримки Samsung щоразу, коли знадобиться допомога.
Читайте на сайті Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition: Samsung представила смартфон з 49 варіантами забарвлення
І це лише невелика частка серед випадків, що ілюструють переваги візуальної підтримки та віддаленого підключення. Тепер Samsung може допомогти в будь-якій ситуації, яка раніше забрала б у клієнта чимало дорогоцінного часу на пошук потрібного алгоритму дій в інструкції або на поїздку до сервісного центру. І навіть якщо дистанційно розв'язати проблему не вдасться – на цей випадок у Samsung також є рішення.
При проблемах із великою побутовою технікою ви маєте змогу викликати інженера просто додому. А мобільну техніку на огляд до сервісного центру може забрати з дому чи офісу кур'єр. Якщо ж ви є щасливим власником смартфона преміальної серії S, N, Z або А й мешкаєте у столиці – фахівець Samsung приїде до вас на спеціально обладнаному автомобілі й здійснить ремонт на місці!