GlobalLogic працюватиме з Nokia над створенням 5G-інновацій
IT-компанія GlobalLogic, яка має кілька офісів в Україні, оголосила про партнерство з Nokia для прискорення впровадження передових 5G-рішень для бізнесів. Угода розширить екосистему АРІ, яку Nokia будує з операторами, розробниками ПЗ і гіперскейлерами.
Ця співпраця допоможе розвитку мережі й монетизації мережевих активів. Своєю чергою GlobalLogic використовуватиме платформу Network as Code від Nokia для створення нових застосунків для бізнесів, повідомляє 24 Канал з посиланням на офіційне оголошення компаній.
Дивіться також Коли в Україні запустять 5G, де тестуватимуть і чи не загрожує це військовим і здоров'ю людей
Як це буде
Сучасні підприємства та бізнеси все частіше потребують розгортання власної 5G мережі. За статистикою, у 2023 приватні 5G IoT (Інтернет речей) мережі становили 5% від загальної кількості — це близько 1,3 мільйона. До 2030 ця частка зросте до 13%,
– пише GlobalLogic.
Це повʼязано зі збільшенням кількості даних, які потрібно обробляти. Наприклад, коли на підприємстві встановлена розгалужена система безпеки з тисячами датчиків, і їм потрібно "комунікувати" між собою. Безперебійність цієї роботи здатна забезпечити тільки 5G мережа. Крім того, вона оптимізує витрати бізнесу.
За допомогою платформи Network as Code від Nokia, GlobalLogic розроблятиме нові 5G-рішення та застосунки для автомобільного, промислового та фінансового секторів. Розробки для цих галузей зосередяться на: підвищенні операційної ефективності, запобіганні шахрайству, покращенні клієнтського досвіду та створенні нових джерел доходу. Це створить фундамент для трансформації інших індустрій.
GlobalLogic має багаторічний досвід роботи з 5G. Ми допомагаємо компаніям безперебійно інтегрувати мережу та монетизувати їхні інвестиції в приватні мережі, зокрема й в Україні,
– каже Андрій Яворський, старший віцепрезидент зі стратегії та технологій у GlobalLogic.
- Очікується, що працівники промисловості зможуть отримати спеціальні портативні девайси та розумні шоломи, які будуть постійно аналізувати показники здоров'я працівників у реальному часі, а також слідкуватимуть за рівнем газу й температурою довкола. У разі небезпеки система негайно реагуватиме.
- Крім того, розробки компанії зможуть покращити обслуговування клієнтів за допомогою штучного інтелекту, виявляючи недоліки на ранніх стадіях. Тим часом рішення в сфері доповненої та віртуальної реальності дозволяють проводити віддалене обслуговування та імерсивне навчання працівників.
- Що стосується фінансового сектора, то тут акцент зроблять на питаннях безпеки. Інтеграція мережевих даних на основі API, аутентифікація пристроїв і ШІ-алгоритми запобігатимуть шахрайству в реальному часі, захистять транзакції та надаватимуть персоналізовані послуги. Це підвищує довіру та покращує досвід клієнтів.