Ілон Маск офіційно оголосив ім'я нової генеральної директорки Twitter

12 травня 2023, 19:24
Читать новость на русском

Лінда Яккаріно, колишня директорка з реклами NBCUniversal, призначена новою генеральною директоркою Twitter. Про це Ілон Маск повідомив у своєму твітері. Маск заявив, що Лінда Яккаріно в першу чергу зосередиться на бізнес-операціях, в той час, як він зосередиться на дизайні продуктів і нових технологіях.

Як повідомляє 24 Канал, журналісти запідозрили, що новою гендиректоркою Twitter стане Лінда Яккаріно практично одразу, як тільки Маск повідомив, що знайшов кандидатуру на свою заміну.

Цікаво Британець визнав себе винним у зламі 130 акаунтів у Twitter, серед яких Ілон Маск та Білл Гейтс

Висловлюючи своє захоплення новим призначенням, Маск написав у Твіттері:

Я радий вітати Лінду Яккаріно у ролі нової генеральної директорки Twitter! З нетерпінням чекаю на співпрацю з Ліндою, щоб перетворити цю платформу на X, додаток для всього.

Що відомо про нову генеральну директорку Twitter

Лінда Яккаріно принесла з собою багатий досвід з попередньої посади голови відділу глобальної реклами та партнерства в NBCU, яку вона обіймала з 2011 року. Під час перебування на цій посаді вона відіграла значну роль у нагляді за запуском NBC Peacock та виступала за модернізацію технологій вимірювання реклами. Профіль Яккаріно також наголошує на її участі у створенні "нетрадиційних партнерств" з такими компаніями, як Apple, Snapchat і YouTube.

Зв'язок Яккаріно з Маском виходить за рамки нещодавнього призначення. Раніше вона брала інтерв'ю у Маска на рекламній конференції "Possible" в Маямі і писала в твітері про партнерство NBCU з Twitter щодо Олімпійських ігор 2024 року. Крім того, її політичні погляди, в тому числі віра у важливість свободи слова, збігаються з поглядами Маска, про що вона заявила під час інтерв'ю з ним.

Що чекає на Яккаріно на посту гендиректора компанії

Одним із важливих викликів, з яким може зіткнутися Яккаріно на посаді нового генерального директора Twitter, є налагодження відносин з рекламодавцями, які були напруженими після того, як Маск очолив платформу. Після опитування на сайті, де більшість користувачів проголосували за відставку Маска з посади генерального директора, багато рекламодавців вирішили покинути Twitter. Великий рекламний досвід Яккаріно може допомогти відновити ці відносини і повернути довіру рекламодавців до платформи.

Читайте на сайті Twitter запустить аудіо- та відеодзвінки

З призначенням Яккаріно Twitter вступає в нову фазу під керівництвом досвідченого керівника рекламного відділу, що обіцяє потенційні трансформації, які можуть визначити майбутнє платформи. Очікується, що співпраця між Яккаріно та Маском відіграватиме вирішальну роль у реалізації їхнього бачення перетворення Twitter на всеосяжний суперапп, який отримав назву "X – застосунок для всього".