Витік даних Tesla розкрив тисячі скарг на безпеку автопілота

29 травня 2023, 16:01
Читать новость на русском

Джерело:

Engadget

Німецьке видання Handelsblatt отримало внутрішні документи Tesla загальним об'ємом у 100 гігабайтів. Серед цих даних знайшлися цікаві подробиці про автопілот компанії.

Як повідомляється, починаючи з 2015 року і до березня 2022-го компанія отримала не менше 23 000 скарг на функції автопілота. Головний редактор Handelsblatt Себастьян Маттес повідомив, що команда з 12 осіб просіювала та оцінювала файли протягом шести місяців.

Цікаво Ілон Маск обіцяє, що нові моделі Tesla перевершать усе, що сьогодні є на ринку

Деталі викриття

Дані малюють картину піонера електромобілів, який, схоже, має набагато більше технологічних проблем, ніж було відомо раніше. Наприклад, з автопілотом. Файли Tesla містять тисячі повідомлень про ускладнення в роботі систем допомоги водієві. Скарги на те, що автомобілі Tesla раптово гальмують на повній швидкості. Або раптово прискорюються,
– пише Маттес.

За цей період автовиробник отримав:

  • 2 400 повідомлень про проблеми з самоприскоренням.
  • 1 500 випадків про проблеми з функцією гальмування.
  • Останні включали 139 скарг на ненавмисне екстрене гальмування і 383 на фантомні зупинки через помилкові попередження про зіткнення.

Файли містять понад 1000 звітів про аварії та таблицю з 3000 інцидентів, у яких водії висловлювали занепокоєння щодо безпеки системи допомоги водієві Tesla. Хоча більшість інцидентів, про які повідомлялося, сталися в США, деякі скарги надійшли від власників з Європи та Азії.

Видання Handelsblatt повідомило, що зв'язалося з десятками клієнтів з цих файлів, щоб підтвердити їхні повідомлення, а деякі з них навіть змогли поділитися з виданням відеозаписами.

Крім детальної інформації про тисячі скарг на безпеку, файли, як повідомляється, містили інструкції для співробітників про те, як спілкуватися з клієнтами. Їм наказали не копіювати й не вставляти звіти про інциденти в електронну пошту або текстові повідомлення, а також не залишати інформацію у вигляді записів голосової пошти. Вони можуть лише усно передавати інформацію клієнтам.

Журналісти не змогли отримати коментар від Tesla, оскільки компанія проігнорувала всі запити. Натомість радник Tesla з судових спорів Джозеф Алм заявив виданню Handelsblatt, що дані були викрадені, а подібні матеріали ЗМІ на основі злитої інформації є недопустимими без "виняткових обставин". У коментарі виданню Electrek Алм також заявив, що компанія вважає, що "незадоволений колишній співробітник" використав свій доступ для викрадення даних попри підписану угоду про нерозголошення. На цього неназваного працівника чекає суд.