Mercedes-Benz тестує сканер, який виявляє нетверезих водіїв і блокує запуск двигуна машини

28 грудня 2023, 12:01
Читать новость на русском

Джерело:

BusinessKorea

Ідея вбудованих у систему запуску двигуна алкотестерів давно переслідує автомобільну індустрію, але на практиці її реалізувати складно, оскільки потрібен аналіз складу повітря, що видихається водієм. Корейська компанія PiQuant запропонувала альтернативне рішення — датчик, заснований на відбитку пальця.

PiQuant – корейська компанія, що спеціалізується на розробці пристроїв і рішень для виявлення та вимірювання компонентів за допомогою спектроскопії. Вони розробили технологію вимірювання концентрації алкоголю в крові за допомогою контакту з пальцем.

Дивіться також Опитування показало, чи покидають клієнти компанію Tesla через скандали з Ілоном Маском

Як це працює

У разі виявлення алкоголю в крові за допомогою спектроскопії запуск автомобіля буде блокуватися.

Компанія спільно з Mercedes-Benz проводить перевірку концепції. Ця технологія може запобігти водінню в нетверезому стані, блокуючи запуск автомобіля або переводячи його в режим автономного водіння, коли п'яний водій натискає кнопку запалювання.

Обійти такий захист за допомогою тверезого друга не вийде — датчик одночасно проводить і дактилоскопію (сканування відбитка власника машини). Завести автомобіль у такій ситуації вдасться тільки тоді, коли тверезий друг був раніше доданий до числа осіб, допущених до керування цим транспортним засобом.

Перш ніж подібна технологія з'явиться в машинах марки, на неї чекає тривалий етап тестування, удосконалення та сертифікації.

Інші розробки корейських інженерів теж привертають увагу європейських автовиробників.

  • У співпраці з Mercedes-Benz Korea компанія JD Solution розробила модуль спрямованого звуку для автомобілів. Технологія дає змогу генерувати акустичні хвилі спрямованої дії. Завдяки цьому водій може використовувати голосові підказки та вести телефонні розмови через систему гучного зв'язку, при цьому пасажири в салоні не чутимуть ці звуки.
  • BMW, своєю чергою, впровадив рішення компанії Seoul Robotics для інфраструктурного автономного водіння на заводі Dingolfing у Мюнхені. Ця технологія перетворює звичайні транспортні засоби на автономні шляхом встановлення датчиків, таких як LiDAR і камери, на стовпах і дахах, а не на самих автомобілях.