Новий ракетний двигун від NASA доставить людей на Марс значно швидше

5 січня 2024, 09:32
Читать новость на русском

Джерело:

ScienceAlert

Крім Місяця, Марс є ще однією мрією земних науковців. Їхні плани включають не просто один політ, а будівництво повноцінної колонії, яка, однак, потребуватиме регулярних постачань із Землі. Саме тому нам потрібні нові технології, щоб цей процес ішов легше та швидше.

Деталі випробувань

Інженери NASA оголосили про успішне випробування інноваційного ракетного двигуна з достатньою тягою, щоб доставити нас на Червону планету. Це прототип обертового детонаційного ракетного двигуна (RDRE), який вчені перевірили в Центрі космічних польотів NASA імені Маршалла в Алабамі. Він встановив нові рекорди для цієї технології, досягнувши 25 810 ньютонів тяги протягом 251 секунди.

Дивіться також NASA показало дивовижні нові фото супутника Юпітера Іо

Варто зазначити, що у 2022 році цей ракетний двигун розвивав лише 17 800 ньютонів тяги протягом майже хвилини, повторивши цей показник у 2023-му. Такий стрибок показує, що технологія успішно розвивається.

Зрештою, метою проєкту є створення багаторазового RDRE з тягою в 44 000 ньютонів, який замінить традиційні ракетні двигуни.

Революційність RDRE полягає в тому, що він використовує тривалу детонацію, яка обертається навколо кільцеподібного каналу, що живиться сумішшю палива і кисню, яка запалюється при кожному наступному вибуху.

Технологія розроблялася роками, а лабораторні випробування проводилися з 2020 року, але лише зараз вчені демонструють, що вона достатньо стабільна й керована, щоб її можна було використовувати в реальних ракетах.

Важливо, що RDRE використовує менше ракетного палива, ніж звичайні ракетні двигуни, і є простішим з точки зору своїх механізмів. Це означає, що польоти в космос стануть дешевшими, а подорожі на далекі відстані — можливими.

Також варто зазначити, що NASA використовує технології 3D-друку для виготовлення деталей цього двигуна. Вони є достатньо міцними, щоб витримати екстремальну температуру і тиск, які передбачені конструкцією.

Як проходило випробування двигуна: відео