У Європі запустять монорейкові електрокари, які курсуватимуть покинутими залізничними коліями
Джерело:
New AtlasГрупа німецьких університетів зайнялася реалізацією інноваційного проєкту. Вони будують мережу електротранспорту для сільської місцевості на базі покинутої залізничної гілки.
У Німеччині, зокрема, більшість приміських залізничних маршрутів вже давно не працюють, хоча залізничні колії залишилися, хоч і в занедбаному стані. Ідея полягає в тому, щоб створити монорейковий вагон-кабіну на 4-6 осіб, який би безперешкодно рухався в обох напрямках по одній і тій же колії.
Читайте на сайті Японія побудує перше у світі транспортне судно, що працюватиме на тирсі
В країні спостерігається дефіцит попиту та пропозиції на пасажирські перевезення в передмістя. Громадяни, які там живуть, вважають за краще користуватися особистим транспортом, що не подобається екологічно свідомій владі.
Розгортання залізничного сполучення на вимогу в електричних міні-вагонах у вигляді монорельсової дороги відповідало б відходу від викопного палива і зберегло б зручність пересування для людей, яким більше не доведеться чекати на випадковий потяг або блукаючий приміський автобус.
Деталі проєкту
Проєкт Monocab, що розробляється німецьким технологічним університетом OWL (Ostwestfalen-Lippe University of Technology), Білефельдським університетом прикладних наук та Інститутом Фраунгофера IOSB-INA, не такий масштабний за виконанням, але інноваційний по суті. Сучасні технології дозволяють створювати компактні електрокари з гіроскопами та електронікою, які можуть автоматично пересуватися по заданих маршрутах.
Рендер електрокарів з гіроскопом / Фото Monocab
Фонд Європейського Союзу розпочав фінансування проєкту у 2022 році. На сьогодні створено прототипи вагонів, які поки що рухаються за підтримки другої рейки без системи самобалансування. Як це виглядає, можна побачити на відео нижче.
Дивіться також Більшість нових клієнтів Tesla відмовляються від автопілота після завершення пробного періоду
Планується, що вагони монорельсової дороги будуть введені в експлуатацію у 2028 році. Щоб вагони не накопичувалися в кінці колії, інженери проектують колійну машину, яка автоматично перекладатиме їх з однієї рейки на іншу, готуючи до руху у зворотному напрямку.