Компанія випустила дешевий електрокар, платити за який все одно доведеться роками
- Малайзійська компанія Perodua випустила свій перший електричний кросовер QV-E за стартовою ціною близько 19,4 тисячі доларів.
- Але покупці повинні укласти дев'ятирічний договір на додаткові 7 236 доларів за весь період.
Малайзійський автовиробник Perodua представив свій перший електричний кросовер QV-E за стартовою ціною близько 19,4 тисячі доларів, що набагато дешевше, ніж у американських чи європейських конкурентів. Модель виглядає привабливо й оснащена сучасними технологіями, проте покупцям доведеться погодитися з деякими суперечливими умовами.
Що пропонує Perodua QV-E?
Компактний електромобіль Perodua QV-E, створений за підтримки Magna Steyr, зовні нагадує оновлений Tesla Model Y завдяки горизонтальній світловій смузі спереду та ззаду. Автомобіль розмірами близький до Nissan Juke та обладнаний переднім електродвигуном потужністю в 201 кінську силу із крутним моментом 285 ньютон-метрів, пише 24 Канал з посиланням на InsideEVs.
Дивіться також Поки продажі Tesla падають по всьому світу, ця одна країна встановлює історичний рекорд покупок
Розгін до 100 кілометрів за годину займає 7,5 секунди, що робить QV-E цілком придатним для щоденних поїздок. Літій-залізо-фосфатна батарея від китайського виробника CATL ємністю 52,5 кіловат-години забезпечує запас ходу близько 445 кілометрів, як обіцяє компанія.
Багато українців вважають, що кросовер повинен бути повнопривідним. Адже ми купуємо кросовер, щоб впевнено почуватись на дорозі за будь-яких дорожніх умов та погоди! В цьому сегменті хороший варіант – SUZUKI, де повний привід можливий навіть в базовій комплектації. SUZUKI S-CROSS оснащується системою ALLGRIP, яка має 4 режими роботи та дозволяє підлаштовуватися до будь-якого покриття.
Електрокросовер підтримує функцію vehicle-to-load, що дозволяє використовувати високовольтну батарею для живлення ноутбуків, інструментів та побутових приладів.
Perodua інвестувала майже 200 мільйонів доларів у розробку свого першого повноцінного електромобіля, а місцеве виробництво розпочнеться найближчим часом.
Початковий випуск обмежиться приблизно 500 автомобілями щомісяця, але до третього кварталу 2026 року компанія планує наростити виробництво до 3 тисяч одиниць.
Базова вартість становить 80 тисяч малайзійських рингітів, що еквівалентно близько 19,4 тисячі доларів.
Що ж не так?
Головна особливість полягає в тому, що покупців змушуватимуть укласти дев'ятирічний договір оренди батареї зі щомісячним платежем 275 рингітів (близько 67 доларів). За весь період це становить додаткові 7 236 доларів.
- З одного боку, це є прийнятною сумою за найдорожчий компонент електромобіля. Загальна вартість все одно буде нижчою, ніж автомобілі Tesla, а оплата по 67 доларів на місяць буде менш відчутною, ніж відразу віддати 7 236 доларів.
- З іншого боку, це дуже тривале зобов'язання, яке надовго "прив'яже" покупця до компанії. До того ж незрозуміло, як діяти в разі продажу машини.