Tesla для усіх: компанія відновила роботу над недорогою версією електрокара
Джерело:
PCMagКомпанія Tesla офіційно оголосила про відновлення розробки свого довгоочікуваного електромобіля вартістю 25 000 доларів, який планується виробляти на заводі в Техасі. Вперше про проєкт згадували ще у 2020 році, згодом проєкт поставили на паузу, але тепер компанія активно працює над електрокаром.
Рішення виробляти недорогий електромобіль у Техасі пояснюється близькістю штаб-квартири Tesla, що полегшує управління та інженерний нагляд за процесом розробки продукту.
Читайте на сайті Автомобіль для будь-якої планети: Tesla нарешті офіційно презентувала Cybertruck
Tesla повернулася до важливого проєкту
У нещодавньому інтерв'ю Ілон Маск підтвердив, що компанія продовжує працювати над створенням доступного електромобіля. Глава компанії наголосив на потенціалі його масового виробництва.
Ми, очевидно, працюємо над недорогим електромобілем, який буде вироблятися в дуже великих кількостях. Ми досить далеко просунулися в цій роботі,
– заявив Маск.
Хоча подробиці щодо методів виробництва залишаються нерозкритими, Маск натякнув на революційну виробничу лінію наступного покоління, призначену для нової моделі. Очікується, що такий підхід суттєво знизить виробничі витрати, можливо, завдяки інноваційним технологіям, таким як виробництво великих деталей кузова за допомогою лиття під тиском.
Грандіозні плани Tesla
Початкове виробництво нового електромобіля відбуватиметься в Техасі, а в майбутньому планується розширити виробництво на заводі в Мексиці, який наразі перебуває на стадії будівництва. Новий мексиканський завод оптимізований для виробництва бюджетної моделі електромобіля, що відповідає меті Tesla зробити автомобіль доступним для широкого ринку.
Дивіться також Tesla розстріляла Cybertruck з автомата, щоб перевірити пікап на міцність
Очікувані проблеми
Під час інтерв'ю Ілон Маск визнав, що дефіцит напівпровідникових компонентів спричинив затримку з випуском електричного пікапа Cybertruck. Цілком ймовірно, що подібні проблеми могли вплинути на прогрес у створенні доступного електромобіля. Попри початкову обіцянку Маска розпочати збірку через три роки, зовнішні фактори, такі як пандемія та дефіцит напівпровідників, могли спонукати до коригування графіку.