Наступний Bugatti може отримати сучасну батарею та потужний електромотор
- Bugatti планує використовувати твердотільні батареї та потужні електромотори від Rimac у моделях 2030 року, що стане технологічним проривом для гіперкарів.
- Твердотільні батареї, розроблені спільно з ProLogium та Mitsubishi, матимуть високу енергетичну щільність, будуть легшими та придатними для швидкого заряджання.
Bugatti готується до нового етапу електрифікації. Після завершення епохи W16 компанія планує встановити твердотільні батареї та компактні потужні електромотори, які розробляє Rimac. За планом, нове покоління акумуляторів дебютує у моделі 2030 року та може стати технологічним проривом для майбутніх гіперкарів.
Після завершення виробництва легендарного W16 наприкінці листопада та виходу нового гібридного Tourbillon, Bugatti переходить у фазу активної електрифікації. Об'єднання з хорватським стартапом Rimac у 2021 році стало поштовхом до створення абсолютно нових технологій, серед яких — твердотільні батареї, що вперше зявляться у новому Bugatti близько 2030 року. Про це розповідає 24 Канал із посиланням на Car and Driver.
Дивіться також Rivian відмовляється від CarPlay, але не від Apple і додає функцію, якої немає навіть у Tesla
Як Rimac змінить майбутні Bugatti?
За словами операційного директора Rimac Technology Нурдіна Пітаревіча, Rimac активно працює над твердотільними акумуляторами спільно з виробником ProLogium та командами Mitsubishi, відповідальними за композитні матеріали. Тестування має розпочатися найближчим часом. Першою моделлю з цією технологією стане Bugatti після Tourbillon — імовірно, модель середнього для бренду тиражу, хоча її точний формат залишається невідомим.
Серед водіїв існує переконання, що кросовери витрачають багато пального. Але не усі! "Апетит" міського кросовера SUZUKI Vitara напрочуд скромний – від 6,2 до 6,7 літра на 100 кілометрів шляху у комбінованому режимі. За містом – ще менше: 5,2 – 5,6 літра залежно від коробки передач та типу приводу.
Пітаревіч зазначив, що до 2035 року твердотільні батареї можуть зрівнятися у вартості з сучасними NMC-акумуляторами. Rimac не планує виробляти їх у великих масштабах для масового ринку, але може ліцензувати технологію іншим компаніям.
Як пише Autocar, попередні характеристики виглядають багатообіцяльно: прототип ємністю 100 кВт·год має на 20–30% більшу енергетичну щільність, а також приблизно на 30 кг меншу вагу завдяки наджорсткому композитному корпусу Mitsubishi. Крім того, батареї будуть придатні для значно швидшого заряджання.
Твердотільні акумулятори розробляються разом із новими електричними осями Rimac — компактними блоками, що включають мотор, коробку та електроніку керування. Їхня потужність варіюється від 200 до 470 к.с., а сумісність охоплює передньо-, задньо- та повнопривідні конфігурації. Вони можуть працювати як у гібридах, так і у повністю електричних авто. Серед клієнтів технології вже є BMW, Porsche та новий саудівський EV-бренд CEER.
Rimac розробляє кілька типів таких е-осей. Для електричного SUV від CEER створюється блок масою 132 кг, але зі схожою потужністю до 612-сильного заднього мотора Rimac Nevera. Інший варіант — ще легша 106-кілограмова вісь із потужністю близько 500 к.с. Хоча багато технічних рішень ще на шляху до виробництва, стрімке зростання Rimac і досвід у створенні гіперкарів свідчать, що майбутні Bugatti отримають справді передові системи.
Чому електрокари більш схильні до проблем?
Журнал Consumer Reports проводить опитування своїх читачів про автомобілі, якими вони володіють, та про проблеми, з якими вони зіткнулися.
Mazda CX-70 та CX-90, зазначає журнал, "залишаються ненадійними не перший рік, як і Cadillac Lyriq , Chevrolet Blazer EV та Colorado, а також GMC Canyon". Як і слід було очікувати, автовиробники досить добре справляються зі створенням автомобілів на бензиновому двигуні, оскільки деякі з них мають столітній досвід у цій галузі. Електромобілі та гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі – це новіші технології, які більш схильні до проблем. Однак гібридні моделі, які не потребують підключення до мережі, продовжують залишатися надійним вибором, який також зазвичай забезпечує відмінну економію палива.