Підприємцям сподобається: українська компанія запустила послугу телефонії зі штучним інтелектом

5 вересня 2023, 16:31
Читать новость на русском

Джерело:

Ringostat

Компанія Ringostat, яка надає послуги телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики, тепер пропонує новий рівень взаємодії з вашими клієнтами. Завдяки штучному інтелекту ви можете значно розширити свої можливості й значно спростити роботу операторів.

Як це працює

Розробники кажуть, що їхня технологія буде корисною у відділі продажів (для покращення мовних модулів і більш ефективної взаємодії з клієнтами), підтримці (для контролю якості обслуговування) та у відділі маркетингу (для кращого аналізу результатів рекламних кампаній).

Дивіться також Samsung випускає "розумний" додаток для рецептів зі штучним інтелектом

В одному з варіантів використання пропонується просунутий аналіз роботи працівників. Зазвичай відділу контролю для цього потрібно прослухати весь діалог з клієнтом, виявити в ньому помилки й дати відповідні рекомендації. Це унеможливлює перевірку всіх аудіозаписів, оскільки вимагає чимало часу. ШІ спрощує та скорочує цю роботу.

Відділ продажів Ringostat першим протестував можливості ШІ. Раніше наші керівники та куратори витрачали в середньому пів години на аналіз розмови, що тривала 7-13 хвилин. Окрім безпосереднього прослуховування, треба було дати рекомендації співробітнику, як покращити роботу. Зараз нам в цьому всьому допомагає ШІ,
– розповідають розробники з Ringostat.

Тепер ви можете помітити червоні прапорці, просто перевіривши журнал викликів. У підсумках кожного дзвінка буде короткий текстовий опис (summary) тематики дзвінка, його особливостей та проблемних моментів. Тож ви можете занурюватися лише в ті виклики, які виглядають підозрілими.

ШІ Ringostat розуміє величезну кількість мов і транскрибує їх у текст для швидкого прочитання. Система вміє розпізнавати різні голоси й розділяти фрази діалогу. Вона також визначає настрій розмови – як у клієнта, так і в співробітника.

Компанія пропонує пробний період

Як зазначає офіційний сайт, тестувати програмне забезпечення можна протягом 14 днів безплатно.

Компанія також пропонує для кожної залученої компанії 1000 безплатних хвилин, що в середньому становить від 100 до 200 розмов, які можна буде проаналізувати з допомогою ШІ й зрозуміти, чи підходить цей продукт для вас.

Ціна підписки залежить від обраного пакета – ви можете підключати окремі функції до основної послуги Телефонії, або користуватися ними окремо.