Укр Рус
7 серпня, 09:06
2

X подала до суду на рекламодавців, які відмовилися купувати у неї рекламу

Основні тези
  • Соціальна мережа X подала до суду на Глобальний альянс за відповідальні медіа та Всесвітню федерацію рекламодавців.
  • Позов звинувачує організації у "систематичному незаконному бойкоті" реклами на платформі.
  • X запевняє, що дії GARM призвели до втрати мільярдів доларів рекламних доходів компанії після її придбання Ілоном Маском.

Соціальна мережа X, раніше відома як Twitter, подала антимонопольний позов проти Глобального альянсу за відповідальні медіа (GARM) та Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA). У позові мовиться про "систематичний незаконний бойкот" платформи цими організаціями та кількома їхніми членами, серед яких CVS Health, Mars, Orsted та Unilever.

Генеральний директор X Лінда Яккаріно оголосила про позов у відео на платформі X, повідомляє Техно 24. Вона наголосила, що GARM і WFA організували бойкот проти платформи.

А тим часом Ілон Маск закриває історичну штаб-квартиру X у Сан-Франциско та переводить співробітників

Позову передував липневий звіт Юридичного комітету Палати представників США під назвою "Шкода GARM", в якому зазначається про те, що великі корпорації, рекламні агентства та галузеві асоціації брали участь у скоординованих діях з демонетизації платформ, подкастів і новинних агентств, які вважаються небажаними для GARM та її членів.

У звіті попереджається, що така змова може зменшити різноманітність контенту і точок зору, доступних споживачам.

Детальніше про позов X

У позові стверджується, що GARM, коаліція великих рекламодавців, порушила антимонопольне законодавство, вступивши у змову з членами альянсу у 2022 році з метою відмовитися від розміщення реклами на платформі соціальних мереж.

Ця дія нібито призвела до недоотримання мільярдів доларів рекламних доходів від X після її придбання Ілоном Маском.

Дивіться також Ілон Маск опублікував підробне відео Камали Гарріс, поки його ШІ Grok бреше про вибори

Довідка! GARM була створена Всесвітньою федерацією рекламодавців у 2019 році для боротьби з незаконним або шкідливим контентом на цифрових медіа-платформах та його монетизацією через рекламу. На сайті організації зазначено, що її місія полягає в тому, щоб допомогти індустрії вирішити ці проблеми.