Масштабний збій в "Ощадбанк": не працює застосунок, термінали та оплата

1 вересня 2022, 15:35
Читать новость на русском

У четвер, 1 вересня, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з масштабним збоєм в низці сервісів установи. Відомо, що не працює онлайн-банкінг, застосунок, термінали для оплати, а також відсутня можливість оплати та переведення грошей з картки на картку.

Як повідомляє 24 канал, у мережі користувачі "Ощадбанк" скаржаться на складнощі у роботі сервісів та послуг банку. Зазначимо, що "Ощадбанк" на момент написання новини у жодній із соцмереж не повідомив про збій та його причини.

Не пропустіть Українців попередили про шахраїв під виглядом нібито "Приватбанку" та "Ощадбанку"

На офіційній сторінці установи у Facebook жінка, що назвалася співробітницею банку зазначила, що наразі усі сервіси та послуги відновлено, а проблеми спостерігаються лише у роботі застосунку.


Коментарі на сторінці "Ощадбанк" / Скриншот 24 каналу

Причини збою в роботі банку наразі невідомі, як і терміни повноцінного відновлення роботи застосунку.

Нагадаємо, що що за кілька днів до повномасштабного вторгнення "Ощадбанк" та "Приватбанк" постраждали від потужної DDoS-атаки. Тоді у Центрі стратегічних комунікацій не виключили, що за атакою на сайти та банківські сервіси стоїть Росія.