"Найтупіша бізнес-ідея, яка стала успішною": як американець зробив бізнес на продажі снігу
- Кайл Ворінг запустив бізнес з продажу снігу у відрах під час рекордного снігопаду у Бостоні у 2015 році, продаючи його за 89 доларів.
- Ідея швидко знайшла покупців, особливо у теплих регіонах, але бізнес мав один значний недолік.
У 2015 році Бостон пережив рекордний снігопад. Але поки одні мешканці міста боролися зі стихією, Кайл Ворінг побачив у цьому можливість для бізнесу і запустив сайт, на якому продавав звичайний сніг у відрах.
Повідомляє 24 Канал з посиланням на відео користувача @uatipok у TikTok.
Дивіться також Чотириденний робочий тиждень стає реальністю: у яких країнах він уже працює
Як Ворінгу вдалося заробити на продажу снігу
У 2015 році місто Бостон в США замело рекордним снігопадом. Ворінг вирішив скористатися цим і заробити на цьому грошей. Для цього він запустив сайт з продажу снігу. Ціна одного відра зі снігом складала 89 доларів.
Історія бізнесу Кайла Ворінга: дивіться відео
І хоча ідея здавалася абсурдною, на неї швидко знайшлися покупці. Головними клієнтами стали жителі теплих регіонів, які ніколи не бачили снігу.
Щоб під час транспортування сніг не розтоплювався, Ворінг використовував спеціальні ізольовані контейнери. Він особисто пакував сніг, а потім відправляв через службу доставки.
Коробка, в якій Ворінг доставляв сніг / Фото Daily Mail
Цю історію оперативно підхопили ЗМІ. Ворінга навіть назвали одним із найкреативніших підприємців року.
Однак цей бізнес мав один суттєвий мінус – сезонність. Як тільки снігопади закінчилися, "золота жила" для Ворінга вичерпалася.