"Я в Дії та в житті": мережу захопив новий тренд
Застосунок Дія часто проводить верифікацію обличчя користувачів – під час реєстрації або для того, щоб підписати документи. Однак часто людям складно пройти цю перевірку.
Після того, як одна з користувачок поділилася своєю проблемою на платформі X, у мережі виник новий тренд. 24 Канал розповідає суть нового тренду серед українців.
Цікаво "Це Єгипет, це країна пірамід": як український мультфільм через 19 років розірвав тренди Tik Tok
Якою є суть тренду
Однак з користувачок платформи Х 28 листопада поділилася, що не може пройти верифікацію в Дії, а пізніше опублікувала ще один допис, де показала, як виглядає її фото в застосунку і як вона виглядає зараз. На перший погляд – дві зовсім різні людини. Тому вона запропонувала усім користувачам показати порівняння вигляду на документах в застосунку і в реальному житті.
І це одразу спричинило хвилю дописів від інших користувачів із фотопорівняннями.
"Я в Дії та я в житті" / Скриншоти
Та дехто вирішив підійти до цього тренду креативно. Наприклад, чимало користувачів опублікували фото своїх домашніх улюбленців у цьому тренді.
У котиків теж є Дія / Скриншот
До цього тренду навіть долучилися декілька компаній, що теж неабияк повеселило мережу.
Українські бренди в новому тренді / Скриншоти
Хоча дехто почав висловлювати занепокоєння, що, мовляв, таким трендом українці полегшують "ідентифікацію" для росіян, які "зламали бази даних Дії". Однак такі острахи спростував керівник департаменту з розвитку цифрових послуг Мінцифри та військовослужбовець Мстислав Банік, який наголосив, що Дія не має бази даних.
Наприклад, реєстром паспортів володіє Державна міграційна служба Міністерства внутрішніх справ України. І ці реєстри ID-карток, закордонних і посвідок на проживання – це різні реєстри. Або права і техпаспорти – теж не повʼязані з паспортами, і не повʼязані між собою. Документи про освіту – структури Міносвіти. Свідоцтва про народження – ДРАЦС Міністерства юстиції і так далі. Є визначені законодавства жорсткі вимоги до них. А Дія як телевізор – що там є, та і показує. В телевізорі нема кіностудії і футболісти теж не в телевізорі бігають,
– пояснив Банік.
А тренд у мережі досі набирає популярності серед користувачів.