Після того, як одна з користувачок поділилася своєю проблемою на платформі X, у мережі виник новий тренд. 24 Канал розповідає суть нового тренду серед українців.

Цікаво "Це Єгипет, це країна пірамід": як український мультфільм через 19 років розірвав тренди Tik Tok

Якою є суть тренду

Однак з користувачок платформи Х 28 листопада поділилася, що не може пройти верифікацію в Дії, а пізніше опублікувала ще один допис, де показала, як виглядає її фото в застосунку і як вона виглядає зараз. На перший погляд – дві зовсім різні людини. Тому вона запропонувала усім користувачам показати порівняння вигляду на документах в застосунку і в реальному житті.

Тренд
Так почався тренд / Скриншот

І це одразу спричинило хвилю дописів від інших користувачів із фотопорівняннями.

"Я в Дії та я в житті" / Скриншоти

Та дехто вирішив підійти до цього тренду креативно. Наприклад, чимало користувачів опублікували фото своїх домашніх улюбленців у цьому тренді.

Тренд
У котиків теж є Дія / Скриншот

До цього тренду навіть долучилися декілька компаній, що теж неабияк повеселило мережу.

Українські бренди в новому тренді / Скриншоти

Хоча дехто почав висловлювати занепокоєння, що, мовляв, таким трендом українці полегшують "ідентифікацію" для росіян, які "зламали бази даних Дії". Однак такі острахи спростував керівник департаменту з розвитку цифрових послуг Мінцифри та військовослужбовець Мстислав Банік, який наголосив, що Дія не має бази даних.

Наприклад, реєстром паспортів володіє Державна міграційна служба Міністерства внутрішніх справ України. І ці реєстри ID-карток, закордонних і посвідок на проживання – це різні реєстри. Або права і техпаспорти – теж не повʼязані з паспортами, і не повʼязані між собою. Документи про освіту – структури Міносвіти. Свідоцтва про народження – ДРАЦС Міністерства юстиції і так далі. Є визначені законодавства жорсткі вимоги до них. А Дія як телевізор – що там є, та і показує. В телевізорі нема кіностудії і футболісти теж не в телевізорі бігають,
– пояснив Банік.

А тренд у мережі досі набирає популярності серед користувачів.