В "Укрметалургпромі" знову заявили про дискримінацію вантажовідправників

23 листопада 2017, 10:41
Читать новость на русском

За перші 20 днів листопада 2017 року Центр транспортної логістики (ЦТЛ) забезпечив лише 29% від загальної потреби підприємств гірничо-металургійного комплексу України (ГМК) у вагонах.

Про це заявив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє прес-служба компанії.

"Навіть не дивлячись на те, що в загальному по ГМК ситуація трохи скорегувалась, у розрізі окремих підприємств забезпечення як і раніше залишається критичним. Динаміка в загальному заліку виглядає позитивною в основному за рахунок декількох ГЗК, які досить добре забезпечені. Забезпечення інших підприємств провальне і складає всього 5-10%. При цьому забезпечення деяких ГЗК ще знизилося, особливо в останні дні", – зазначив він.

Каленков додав, що сподівався на те, що після підвищення УЗ тарифів на вантажні перевезення, вектор її уваги зміститься до питання розподілу держпарку піввагонів. Але цього не сталося.

"Навіть вирішивши більш пріоритетні для себе завдання, УЗ просто не збирається займатися нашим питанням. Приватні компанії методично перевозять свої вантажі в повному обсязі, а заповзятливі працівники УЗ отримують свої "бонуси" – всіх усе влаштовує! Всіх, крім промислових підприємств, незадіяних у корупційних вагонних махінаціях", – обурився Каленков.

Президент ОП "Укрметалургпром" наголосив, що металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати постійно зривають не тільки виробничі плани, а й валютні закордонні контракти і зазнають колосальних збитків від недопоставки продукції. Крім того, відсутність принципового підходу та прозорості процесу розподілу піввагонів у кінцевому підсумку паралізує роботу промпідприємств, як це відбувається з початку листопада з ІнГЗК, який вже недовантажив 240 тисяч тонн товарної продукції у парку ЦТЛ.

"Не маючи системних рішень, забезпечення підприємств рухомим складом щоразу залежатиме від настрою посадових осіб УЗ. Ми змушені звертатися в АМКУ і просити проаналізувати діяльність УЗ у периметрі зловживань монопольним становищем на підставі закону України "Про захист економічної конкуренції". Дуже сподіваюся на те, що держава зобов'яже УЗ усунути дискримінацію шляхом забезпечення всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка становить не менше 35%", – підсумував Каленков.