Укр Рус
28 серпня, 13:21
2

Бортпровідники розкрили дві найбільш дратівливі звички пасажирів перед зльотом літака

Основні тези
  • Бортпровідники дратуються, коли пасажири ігнорують інструкції з безпеки перед зльотом, такі як надування рятувальних жилетів і використання кисневих масок.
  • Пасажири повинні тримати сидіння у вертикальному положенні, столики піднятими, віконні жалюзі відкритими під час зльоту та посадки для забезпечення безпеки й видимості.
  • Відкинуті сидіння можуть заважати евакуації та знижують захист, а опущені столики можуть спричинити травми під час екстреної ситуації.

Літак – це найпростіший та найшвидший спосіб дістатися кудись, але більшість людей користуються цим засобом транспорту не так часто. І тому деякі пасажири можуть припускатися деяких непомітних помилок.

Кожен політ починається з інструкцій щодо безпеки – і одна колишня бортпровідниця поділилася, що пасажири, які ігнорували її слова, починали її дратувати ще до початку польоту, повідомляє 24 Канал з посиланням на Mirror

Цікаво Номери готелю з цими цифрами найгірші: про спокійну відпустку можна і не мріяти

Що дратує бортпровідників у пасажирах?

У багатьох авіакомпаніях перед польотом транслюють ролик, де екіпаж пояснює, як надути рятувальний жилет, як користуватися доданим свистком та як встановлювати кисневі маски у випадку надзвичайної ситуації. Окрім того, бортпровідники вказують на аварійні виходи та пояснюють, що робити, якщо доведеться їх використовувати.

Втім, далеко не всі пасажири звертають на це пояснення увагу, а часто також ігнорують і заламіновані картки, прикріплені до задньої частини сидінь.

У нас є відеозапис безпеки, але, звичайно, нас дратує, коли ми закріплюємо салон, а пасажири все ще тримають свої сидіння опущеними або жалюзі закритими,
 – поділилася стюардеса.

Пасажирам часто доводиться нагадувати, що під час зльоту та посадки не можна відкидати сидіння назад, а також тримати столики опущеними. Окрім того, бортпровідники мають переконатися, що ремені безпеки усіх пасажирів пристебнуті, а віконні жалюзі відкриті. 


Бортпровідників дратують деякі звички пасажирів / Фото Pexels

Останнє правило важливе за умови повної видимості, поки літак не злетить чи не приземлиться – аби екіпаж міг побачити будь-які потенційні проблеми чи перешкоди та негайно повідомити про них пілота. 

Сидіння також не можна відкидати назад, аж поки літак не злетить – річ у тому, що відкинуті сидіння забезпечують менший захист і можуть загороджувати прохід, якщо доведеться швидко евакуюватися. 

Зі столиками на спинках сидінь ситуація аналогічна – якщо почнеться надзвичайна ситуація, вони можуть спричинити травми та ускладнять евакуацію. Окрім того, вони можуть призвести до травм, якщо літаку доведеться різко зупинитися. 

До слова, раніше ми вже розповідали, що одна авіакомпанія змусить пасажирів "plus-size" платити за додаткове місце