В Італії туроператорів оштрафували на 20 мільйонів євро за спекуляцію квитками в Колізей
- Італійський антимонопольний комітет оштрафував компанію з продажу квитків і шістьох туроператорів на 20 мільйонів євро за спекуляцію квитками в Колізей.
- Розслідування виявило, що туроператори використовували ботів для накопичення квитків, які потім перепродавалися за вищими цінами з додатковими послугами.
Антимонопольний комітет Італії (AGCM) наклав штрафи на загальну суму майже 20 мільйонів євро на компанію з продажу квитків і шістьох туроператорів. Санкції пов'язані з практикою накопичення квитків до Колізею, яка обмежує доступ туристів до амфітеатру.
Регулятор заявив, що розслідування, розпочате в липні 2023 року, показало, що онлайн-купівля квитків до Колізею "була фактично неможливою". Про це пише 24 Канал з посиланням на Reuters.
Читайте також В Іспанії туристам буде складніше орендувати житло: що сталося
Італійські туроператори спекулюють з квитками в Колізей
AGCM оголосив, що компанія CoopCulture, відповідальна за офіційний продаж квитків до Колізею з 1997 по 2024 рік, була оштрафована на 7 мільйонів євро. Вона не змогла запобігти автоматичному накопиченню квитків і практикувала резервування значної частини квитків для власних туристичних пакетів.
Оператори отримували вигоду від постійної відсутності квитків, через що споживачі не мали іншого вибору, окрім як купувати їх через ці канали – часто за набагато вищими цінами з додатковими послугами,
– підсумували в AGCM.
Регуляторний орган також виявив, що кілька туроператорів, зокрема Tiqets International BV, GetYourGuide Deutschland GmbH, Walks LLC, Italy With Family S.r.l., City Wonders Limited і Musement S.p.A., використовували ботів та інші автоматизовані інструменти для пошуку квитків.
Така практика була пов'язана зі швидким вичерпанням квитків, доступних за базовими цінами на сайті CoopCulture. Потім оператори перепродували ці квитки в комплекті з такими послугами, як екскурсії або пріоритетний доступ, за значно вищими цінами.
Зазначається, що розслідування було розпочато в липні 2023 року після хвилі скарг від споживачів, які повідомляли про труднощі з придбанням квитків до Колізею за офіційними цінами в Інтернеті.
А раніше 24 Канал розповідав про переоцінені туристичні напрямки.