Китай продовжує торгову війну з ЄС: під удар потрапила молочна продукція з Європи
Джерело:
BloombergКитай продовжив торгову війну з ЄС, почавши розслідування щодо імпорту молочних продуктів з Європейського союзу. У Євросоюзі вже почали шукати альтернативні ринки збуту їх молокопродуктів.
Що потрапить під китайське розслідування
Китай таким чином відповів на мита, введені Євросоюзом на китайські електромобілі. Західне видання повідомляє, що розслідування, згідно з заявою Міністерства торгівлі Китаю, торкнеться кількох молочних продуктів, включно зі свіжими і плавленими сирами.
Читайте також Молоко продовжує дорожчати в країнах ЄС: причина росту цін
У рамках розслідування, розпочатого на прохання промислових груп у Китаї, буде розглянуто 20 програм субсидування ЄС, зокрема деякі з них у рамках Спільної сільськогосподарської політики та інші, що діють в Італії та Фінляндії, йдеться в повідомленні міністерства. Розслідування має завершитись протягом року і може бути продовжено ще на шість місяців за особливих обставин, додали в міністерстві.
За офіційними даними, експорт молочної продукції з ЄС до Китаю минулого року становив 1,7 мільярда євро. Китай імпортує молочні продукти з європейських країн, включно з Нідерландами та Францією, але головним постачальником є Нова Зеландія. Останніми роками закупівлі молочної продукції в Китаї скоротилися через зростання внутрішнього виробництва та економічного спаду.
У ЄС сподіваються на позитивний результат
Європейська комісія взяла до відома розслідування Китаю і планує "рішуче захищати інтереси молочної промисловості ЄС", за словами прес-секретаря Олофа Гілла. Він зазначив, що Єврокомісія втручатиметься в міру необхідності, щоб розслідування відповідало правилам Світової організації торгівлі.
Ми віримо, що ЄС і Китай знайдуть конструктивний спосіб розв'язати будь-які двосторонні суперечки, як це вже траплялося в минулому з інших питань,
– говорить генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон.
У ЄС не очікують високого попиту з боку Китаю цього року і вже почали шукати альтернативні ринки збуту продукції.