Будуємо майбутнє разом: які можливості пропонує мережа супермаркетів SPAR
Події 24 лютого похитнули український бізнес. Хитка економіка, невизначеність, втрата ринків збуту та дефіцит енергоресурсів стали лиш частиною випробувань для підприємців. Однак навіть у цих умовах більшість із них зуміли вдихнути нове життя у свою справу.
Що зараз відбувається з українським бізнесом та яка власна справа залишається найбільш стійкою попри воєнний стан, розповідає 24 Канал.
До теми Як бізнесу компенсувати збитки завдані російською агресією
Український бізнес сьогодення
За даними Європейської бізнес асоціації, з початку повномасштабної війни в Україні повністю відновили роботу 54% компанії. Тобто більша частина бізнесу змогла підтримувати економіку країни, що воює. Відтак гордо можна сказати, що українські підприємці так чи інакше упоралися із викликами сьогодення, а це, у пергу чергу, дає надію населенню на безпечне інвестування та розвиток власної справи.
Зверніть увагу, як свідчать результати опитування Індексу настроїв малого бізнесу за 2022 рік, яке провела Європейська Бізнес Асоціація в межах проєкту Unlimit Ukraine, 76% власників українського малого та середнього бізнесу планують у 2023 році розширити свій бізнес.Виходить так, що війна змусила переоцінити ставлення до усіх форм вкладання. Підприємці продовжують співпрацювати, надавати послуги, створювати робочі місця та платити податки в бюджет держави. До прикладу, лише минулого року бізнес в Україні заплатив податків на загальну суму у 694,4 мільярда гривень. Це 99,4% від того, що було закладено у бюджеті на 2022 рік.
Франшиза продуктового магазину: бізнес, який витримує будь-які труднощі, включаючи війну
Якщо вас запитати, що ви найчастіше купуєте, то якою буде ваша відповідь? Звичайно, що серед варіантів не буде одягу чи прикрас. Навіть побутові речі не стоятимуть на першому місці, адже найчастіше ми ходимо у магазин по продукти. Як виявилося, саме такий ритейл став найбільш кризостійким бізнесом у світі.
Найпопулярніший товар серед українців – продукти / Фото SPAR
До речі, ще у ковідному 2020 році, 57% українці купували харчові продукти у супермаркетах, на другому місці були невеликі магазини біля дому. Про це свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.
Водночас якщо після цього серйозно замислитися про створення власної справи з нуля, яка б прямо стосувалася продуктової сфери, можна дійти висновку, що це однозначно надто важко, а на прибутковість доведеться чекати впродовж кількох років.
Мінімізувати ці ризики допоможе купівля франшизи. Автоавтоматизація бізнес-процесів, передові технології та постійний супровід й допомога – це саме те, що допоможе з легкістю розпочати власну справу.
Сьогодні на ринку великий вибір франчайзерів / Фото SPAR
Чому SPAR – це вигідно
Тепер на ринку великий вибір франчайзерів, тобто компаній з якою б ви могли співпрацювати у сфері продажу продуктів, однак багато – це не рівносильно слову якісно. У першу чергу, вам слід звернути увагу на показники компанії: її імідж, успішність та міжнародну впізнаваність.
На щастя, усі вище вказані якості описують одне із найбільших міжнародних об'єднань – самостійних ритейлерів, які працюють під брендом SPAR. Вони працюють над тим, щоб забезпечити високий рівень сервісу та співвідношення ціни та якості для гостей.
В Україні працює понад 80 магазинів мережі SPAR / Фото SPAR
Допомогу щодо запуску супермаркету, яку може надати бізнес із вже понад 80 магазинами, що працюють в Україні, це насамперед перевага для вас.
Крім того, не слід забувати, що ринок франчайзингу величезний, а SPAR є одним із лідерів на ньому.
Які можливості можна отримати
Найважливіше, що потрібно знати особам, які мають бажання придбати франшизу, це те, що під час запуску супермаркету вас не залишать сам на сам. Підтримка, супровід та допомога у веденні бізнесу будуть навіть після того, як відбудеться відкриття магазину.
Майбутньому партнеру компанії допомогають запустити виробництво із передачею усіх технологій. Включно з автоматизацією бізнесу, а це аналітика продажів та власний програмний продукт.
SPAR має власну унікальну торгову марку / Фото SPAR
- Усі ми розуміємо, що вкладені інвестиції повинні повернутися. Тут варто зауважити, що окупитися все може доволі швидко – у межах 12 місяців від старту, тобто прибутковість гарантована.
- Персонал магазину матиме змогу проходити спеціальне навчання та підвищення кваліфікації. Цікаво те, що це все відбувається як до відкриття магазину, так і після його запуску, оскільки ритейлери дбають про постійне вдосконалення персоналу.
- Компанія пропонує ще й мережеві комерційні контракти. Що це означає? Партнер може розраховувати на хороші закупівельні ціни, відтермінування та бонуси.
- Інновації, обмін досвідом та передові технології – це те, що ви отримуєте разом із франшизою. Все постійно розвиватиметься, а не стоятиме на місці. До прикладу, покупці, що часто приходять у SPAR, мають можливість скористатися сучасною програмою лояльності. Учасники цієї програми під назвою DRUZI можуть отримувати бонуси за кожну покупку (від 1%). Також, можуть розраховувати на персональні пропозиції та особливі знижки тощо.
- SPAR має власну унікальну торгову марку та власний імпорт за вигідними цінами. Різноманітність товару буде, й споживач точно матиме з чого обрати. Він буде задоволеним.
Партнер може розраховувати на хороші закупівельні ціни / Фото SPAR
Тому спробуйте продавати якісні продукти, отримувати задоволення від роботи, розвиватися, отримувати дохід, створювати нові робочі місця та підтримувати економіку України разом із SPAR.