Укр Рус
28 жовтня, 16:01
2

92% нових електромобілів в Україну завозять із Китаю: які авто купували найчастіше

Основні тези
  • У 2025 році в Україну імпортовано 61,7 тисяч електромобілів, з яких 92% нових авто поставлено з Китаю.
  • Загальна митна вартість імпортованих електрокарів склала 1,27 мільярда доларів, з яких 363,5 мільйонів доларів припадає на нові авто.

За вісім місяців 2025 року в Україну було імпортовано 61,7 тисячі легкових електромобілів (BEV). Це на 52% більше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Уживані авто все ж переважають

Про це повідомляє Укравтопром із посиланням на дані Держстату, передає 24 Канал. Загальна митна вартість імпортованих електрокарів склала 1,27 мільярда доларів.

Дивіться також Попит на нові авто в Україні зріс: які марки у лідерах 

Із загальної кількості 14,1 тисяч машин були новими (зростання на 26%), а 47,6 тисяч уживаними (зростання на 62%). На нові електромобілі припало 363,5 мільйонів доларів, тоді як на вживані – 906,3 мільйони доларів.

З Китаю завозять найбільше авто

Серед постачальників нових електромобілів беззаперечним лідером є Китай, на який припадає 92% усіх ввезених нових BEV. На другому місці – Японія (3%), а Німеччина займає третю позицію (2%).

Щодо вживаних електромобілів, то найбільше їх прибуло зі США – 40% від усіх поставок. Далі йдуть Південна Корея (16%) та Німеччина (15%).

Популярність електромобілів зростає

Для порівняння, за весь 2024 рік в Україну ввезли 61 977 електромобілів, що на 32% перевищило показник 2023 року. Тоді частка нових авто становила 16 474 одиниці, а вживаних – 45 503.

Основними постачальниками нових електрокарів у 2024 році були Китай, Японія, Німеччина, Велика Британія та Бельгія, а серед уживаних – США, Німеччина, Південна Корея, Велика Британія та Китай.

Тенденції у світі та Україні

  • До слова, популярність електромобілів зростає не лише в Україні, а й в світі. Так, у вересні було продано 2,1 мільйона електромобілів та плагін-гібридів, що є рекордним місячним показником.
  • Пожвавлення серед українців зумовлене закінченням терміну нулювого розмитнення. Щоправда, Рада у першому читанні схвалила законопроєкт, який передбачає, що пільги на імпорт електромобілів можуть таки продовжити до 2027 року.