Укр Рус
20 червня, 19:12
2

Виробник Labubu втратив 4 мільярди доларів за два дні

Основні тези
  • Китайський виробник іграшок Pop Mart втратив майже 4 мільярди доларів капіталізації за два дні через критику "сліпих коробок" у Женьмінь жибао.
  • Акції Pop Mart впали на 9%, але ринкова капіталізація компанії все ще перевищує 41 мільярд доларів, і вона продовжує активно зростати. 

Китайський гігант Pop Mart, виробник колекційних іграшок, втратив майже 4 мільярди доларів капіталізації лише за два дні, впродовж 19 – 20 червня. Причина обвалу – критика у виданні Женьмінь жибао, що вважається офіційним рупором Комуністичної партії Китаю.

"Сліпі коробки" розкритикували

Зокрема, у статті розкритикували формат продажу так званих blind boxes – "сліпих коробок", вміст яких покупець не бачить заздалегідь, повідомляє South China Morning Post, інформує 24 Канал.

Дивіться також Нові смаколики у McDonald’s: мілкшейк Grimace та шоколадний мінідонат – коли з'являться у меню 

Щоб зібрати повну колекцію або знайти рідкісний екземпляр, фанати змушені купувати десятки коробок. При цьому, як зазначило видання, шанс знайти унікальну іграшку менше ніж 2%. 

У Женьмінь жибао цю модель назвали "бізнес-пасткою", яка стимулює надмірне споживання, особливо серед неповнолітніх, через їхню уразливість і відсутність самоконтролю.

Акції компанії обвалились

Хоча Pop Mart прямо не згадувався в тексті, ринок відреагував миттєво. Так, акції компанії впали на 9%, а разом з ними і ринкова вартість.

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…
 

Попри критику, ринкова капіталізація Pop Mart все ще перевищує 41 мільярд доларів – більше, ніж у Sanrio, Hasbro та Mattel разом узятих. 

Ба більше, компанія продовжує активно зростати, лише у першому кварталі 2025 року її доходи в Китаї зросли на 100%, а на міжнародних ринках – на вражаючі 480%. Найвідоміший продукт Pop Mart – ляльки Labubu, які вже підкорили не лише Азію, а й Близький Схід.