Укр Рус
19 вересня, 12:06
2

США вимагають компенсацію від власника контейнеровоза, що зруйнував міст у Балтиморі

Основні тези
  • Міністерство юстиції США подало позов на 100 мільйонів доларів проти власника контейнеровоза Dali, який у березні 2024 року пошкодив міст імені Френсіса Скотта Кі в Балтиморі.
  • Розслідувачі припускають, що зіткнення стало наслідком недбалості судновласника компанії Grace Ocean and Synergy, оскільки аварії можна було запобігти, якби не серія легко передбачуваних помилок.
  • Заступник генерального прокурора США Бенджамін Мізер зазначив, що власник і оператор танкера Dali знали про проблеми з вібрацією, які призводили до відключення електроенергії на судні, але не вжили необхідних заходів безпеки.
  • 26 березня 2024 року автомобільний міст Френсіса Скотта Кі завдовжки 2,5 км обвалився після зіткнення з 300-метровим контейнеровозом Dali під прапором Сінгапуру, який прямував з порту Балтімора до Коломбо, Шрі-Ланка.
  • В результаті аварії кілька автомобілів, включаючи вантажівку з причепом, впали з мосту в річку Патапско, контейнеровоз застряг серед уламків мосту, і подія призвела до загибелі шістьох людей.

Міністерство юстиції США подало позов на 100 мільйонів проти власника контейнеровоза Dali. У березні 2024 року судно пошкодило міст імені Френсіса Скотта Кі в Балтиморі.

Що спричинило аварію

Розслідувачі припускають, що зіткнення стало наслідком недбалості судновласника компанії Grace Ocean and Synergy, повідомляють у Міністерстві юстиції США.

Читайте також ЄБРР "вливатиме" великі гроші в український бізнес: яка сума найбільшої угоди з "Приватбанком"

За даними слідства, аварії можна було запобігти, якби не серія легко передбачуваних помилок.

Сміливість – ознака успішних людей, які не женуться за трендами, а створюють їх. Зі Škoda Kamiq ви відчуєте це повною мірою! Завдяки емоційному дизайну компактний кросовер виділяється із загального потоку машин, а комфортний інтер’єр та продумані функції зроблять пересування міськими джунглями приємною забавою, навіть у понеділок чи в години пік.

Заступник генерального прокурора США Бенджамін Мізер зазначив, що власник і оператор танкера Dali знали про проблеми з вібрацією, які призводили до відключення електроенергії на судні.

Проте, замість того, щоб вжити необхідних заходів безпеки, вони зробили навпаки,
– підкреслив він.

За його словами, через недбалість, неправильне управління та спроби зекономити, судновласники налаштували електричні та механічні системи таким чином, що вони не змогли швидко відновити роботу двигуна та кермування після відключення енергії.

Як був зруйнований міст

26 березня в американському місті Балтімор обвалився автомобільний міст Френсіса Скотта Кі завдовжки 2,5 км після зіткнення з 300-метровим контейнеровозом Dali під прапором Сінгапуру. Судно прямувало з порту Балтімора до Коломбо, Шрі-Ланка, і було зафрахтоване компанією Maersk.

До речі! В результаті аварії кілька автомобілів, включаючи вантажівку з причепом, впали з мосту в річку Патапско. Контейнеровоз застряг серед уламків мосту, що обвалився, і подія призвела до загибелі шістьох людей.