Укр Рус
19 квітня, 16:54
2

Оформлення страхових виплат нлайн: покрокова інструкція

Основні тези
  • Страхові виплати отримують громадяни, які постраждали на виробництві або їхні сім'ї.
  • Існують різні види заяв для отримання страхової допомоги в залежності від потреб постраждалого.
  • Для подання заяви потрібно мати особистий кабінет у вебпорталі ПФУ та використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Джерело:

ПФУ

Страхові виплати можуть отримати громадяни, які постраждали внаслідок нещасного випадку на виробництві. Або ж ці кошти надаються членам їхніх сімей.

Хто може отримати виплати

Існує декілька видів заяв для отримання страхової допомоги. Тип визначається залежно від потреб постраждалого.

Читайте також Понад 180 мільйонів доларів на енергетику: Велика Британія виділила гроші Україні

Яку заяву на страхові виплати може подати особа:

  • для здійснення, призначення, перерахунок або пролонгування страхових виплат через професійне захворювання чи отримання травми, внаслідок нещасного випадку;
  • на компенсацію витрат;
  • на відшкодування витрат через поховання потерпілого (у тому числі пов'язаних з цим ритуальних послуг);
  • для призначення, перерахунку або продовження страхових виплат, внаслідок смерті годувальника.

Як подати заяву на отримання виплат

Для того, щоб подати заяву на отримання виплат, потрібно мати особистий кабінет у вебпорталі ПФУ. Авторизацію необхідно здійснювати із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Наступні кроки мають бути такі:

  • оберіть пункт "Комунікації з ПФУ";
  • натисніть на розділ "Заява на страхову виплату";
  • натисніть "Продовжити" і оберіть вид заяви, яку ви хочете отримати;
  • заповніть анкету та додайте скан-копії документів;
  • погодьтесь на обробку персональних даних та обов'язково перевірте правильність введеної інформації;
  • підпишіть заяву за допомогою КЕП і надішліть.