"Дитина – на межі": українець порівняв навантаження у школах України та Німеччини

3 травня 2023, 17:26
Читать новость на русском

Українець Тарас Чопілко розповів, як його син-школяр здобував освіту у німецькій школі. При цьому порівняв навчальне навантаження у Німеччині та Україні.

Син українця навчається у п'ятому класі. Свої враження він висловив у коментарях до поста глави МОН на фейсбуці Оксена Лісового.

Важливо У МОН зробили заяву про зменшення навчального навантаження на учнів

Українець порівняв навантаження у школах України та НІмеччини

Українець розповів: коли його п'ятикласник вчився у німецькій школі, то встигав після уроків відпочити, відвідати спортивне тренування і потім зробити одне-два завдання з математики і мови. 

Натомість в українській школі, за словами батька учня, навчальна програма містить на 2 – 3 предмети більше Тож дитина, уточнив Чопілко, після школи ледь встигає з навчанням, щоб відвідати тренування. Потім сидить до 23 або 24 години та виконує домашні завдання з усіх предметів.

Школяр при цьому, за словами батька, перебуває на межі від такого навантаження. А від спорту вже не отримує задоволення, коли усвідомлює, скільки завдань йому дали зробити додому. 

Можливо наші діти і розумніші від закордонних ровесників, але вони точно і нещасніші за них,
– вважає Чопілко Тарас.

Чи можна і як врятувати школярів від надмірного навантаження та що дозволить покращити якість української освіти навіть у час війни, читайте у матеріалі 24 Каналу "Школа навчить або зруйнує: як врятувати українських учнів від "граніту науки".

Читайте "Не засвоїв – лишаєшся на повторний рік": українка розповіла про навчання у німецькій школі

Як МОН повертатиме українських учнів з-за кордону

  • Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий розповів, як наша держава повертатиме своїх учнів з-за кордону. При цьому назвав дві крайності.
  • Перша: зараз Україна втрачає зв'язок з українськими учнями, які через війну виїхали за кордон. 
  • Друга: учні за кордоном перестають опановувати українську програму. Або змушені вивчати дві програми паралельно – закордонну і українську. Проте діти через це колосально перевантажені.
  • Тож міністр наголосив, що МОН має розробити алгоритм зарахування академічних результатів дітей з тих шкіл, де навчаються українські школярі, за всіма універсальними предметами.