"Що ви робите?": як іноземці реагують на рівень знань українських школярів
Джерело:
УкрінформІноземні колеги під час зустрічей із представниками Міносвіти України відзначають високий рівень підготовки українських школярів. Кажуть при цьому, що здивовані.
Іноземці вважають, що наші школярі – молодці, зазначив заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко. І додав, що проблема освітніх розривів дійсно є, але вона не найгірша в Європі.
Дивіться також "Оптіма" – ключ до успішного майбутнього: школярі взяли участь в підприємницькому онлайн-таборі
Як іноземці реагують на рівень освіти в Україні
Вітренко каже: на різноманітних зустрічах високого рівня колеги з міністерств освіти різних країн, європейських і США, відзначали високий рівень підготовки українських школярів.
Казали: "Ми не знаємо, що ви з ними робите, але вони молодці". Те, що якість освіти треба принаймні не втрачати, – це аксіома,
– зазначив посадовець.
І додав, що Україна вперше у світовій історії, попри активну фазу бойових дій, не зупинила освітній процес.
Вітренко при цьому каже, що, попри епідемію коронавірусу та повномасштабну війну, наші учні на міжнародному дослідженні PISA-2022 продемонстрували кращі результати, ніж, наприклад, Греція. Він також заявив, що це й заслуга наших педагогів.
Розумієте, що шкільна очна освіта перестала давати дитині базові знання? Це не привід для паніки. Щоб відчути різницю у підході до викладання та забезпечити дитину найкращими навчальними матеріалами, випробуйте дистанційне навчання у школі "Оптіма" або ж зверніться до репетиторів від Optima Academy.Чому потрібне загальнонаціональне дослідження освітніх втрат
Все ж заступник Лісового каже, що на сьогодні треба провести загальнонаціональне дослідження освітніх втрат, аби зрозуміти, що доопрацювати. Однак у межах чинної ситуації в Україні це складно зробити.
Освітні розриви були завжди. Тому потрібно надолужувати, але спочатку необхідно дослідити, провести якісне, величезне, загальнонаціональне дослідження,
– вважає заступник очільника МОН.
Він також розповів, що нині формують програму подолання освітніх втрат і розривів за дорученням Верховної Ради.