Рейс з Грузії до України затримали на цілу ніч: люди влаштували бунт
Джерело:
"Суспільне"Літак SkyUp Airlines, який мав вилетіти Батумі до Харкова 21 липня, затримали на понад 12 годин. Голодні та втомлені пасажири були змушені чекати в аеропорту.
Літак мав вилетіти о 21:05, але це перенесли 09:30 за київським часом. Про це розповіла пасажирка рейсу Олександра Буракова.
Читайте також Через пошуки вибухівки в аеропорту "Львів" затримали кілька рейсів
Буракова розповіла, що контроль пройшли нормально. Проте на сайті Харківського аеропорту, що рейс прилітає на годину пізніше. За словами пасажирки, близько першої години ночі людям видали нові посадкові талони та повідомили про несправність літака.
Мав прилетіти новий рейс
В аеропорту зазначили, що за пасажирами прилетить новий борт з Києва. Він мав прибути близько 06:00. Буракова наголосила, що у готелі пасажирів розмістили на кілька годин тільки після скарг.
Почався бунт
Зранку на табло Харківського аеропорту знову змінився час прибуття рейсу. Тоді, за словами пасажирки, почався невеликий "бунт".
Олександра розповіла, що вдалось поспати 3 години. Пасажирів погодували лише раз – дали гамбургер.
Серед пасажирів багато дітей з мамами, які спали в аеропорті на залізних кріслах. Спеціальної їжі для малюків теж не надали,
– поскаржилась Олександра.
До речі, інший літак за пасажирами так і не прилетів, до Харкова вони летітимуть тим, що й мали.
До речі Пасажирам нічого не пояснили: літак Афіни – Київ компанії Wizz Air затримали на 20 годин – відео
Що кажуть в авіакомпанії
Така ситуація сталась, тому що в літак потрапив птах. Відтак рейс відправили на детальний технічний огляд. Спеціалісти виявили незначні наслідки ситуації. Наголосили, що у таких випадках результати технічного огляду направляють в офіс компанії-виробника. Лише після цього Boeing дав дозвіл на здійснення польоту.
Зрештою, літак мав вилетіти 22 липня о 06:30. Проте після консультацій вирішили провести додатковий технічний огляд.
Шкодуємо через спричинені незручності, однак безпека пасажирів – наш головний пріоритет,
– наголосили в авіакомпанії.
Стверджують, що пасажири регулярно отримували повідомлення з актуальною інформацією про затримку рейсу. Кажуть, що людям дали холодне харчування, оскільки аеропорт не надає послуг з гарячого харчування. Також пасажирам запропонували трансфер та розміщення у готелях, але частина людей вирішила чекати рейс в аеропорту.