У телеграмі в спільноті "ХК" пасажири рейсу поскаржилися на те, що жоден представник Wizz Air не повідомив їм про причину затримки літака. Також людей шокував час, на який перенесли політ. Оскільки мовилося про майже добу перебування в аеропорті.

Дивіться також Туреччину можуть закрити для туристів: влада країни назвала причину

Переносили виліт літака Airbus 320, за словами пасажирів, багато разів.

15 повідомлень про зміну часу

  • Мовиться про рейс W66268 з головного аеропорту Греції до Жулян.
  • Українці зазначили, що замість адекватних пояснень вони лише отримували повідомлення від компанії про наступний ймовірний час вильоту.
  • Згідно з даними сервісу Flightstats, літак вилетів лише 19 липня о 17:03. Проте останнім запланованим до відтермінування вильотом часом була 10:10. То ж, пасажирам довелося ночувати в аеропорті, а також чекати відправлення щонайменше 20 годин.


Інформація про виліт рейсу W66268 з Афін до Києва / Скріншот flightstats

Згідно з даними онлайн-табло міжнародного аеропорту імені Сікорського, літак з Афін прибув о 18:57. Через що саме сталася настільки велика затримка, невідомо.

Жодних коментарів від Wizz Air щодо цього інциденту наразі немає.

Дивіться відео з аеропорту Афін, де рейс до Києва затримали майже на добу: