З правильною організацією була б класна реклама України, – Держтуризм про зйомку Red Bull
Джерело:
фейсбук Мар'яни ОлексівУ Державному агентстві розвитку туризму відреагували на дрифт автівок Red Bull на Софійській площі у Києві. Там пояснили, що до такої ситуації могли призвести складнощі в отриманні дозволів.
Голова Держтуризму Мар'яна Олеськів назвала інцидент "показовим та хайповим". Вона закликала розібратися в ньому раціонально – без зайвих емоцій.
До теми Дрифт на Софіївській площі: КМДА раніше відмовила Red Bull – документи
Дістати дозвіл на зйомки дуже складно
Олеськів розповіла, що мала досвід з отриманням дозволів в Києві на проведення заходів у 2000-х.
Якщо це і далі так триває, то, на жаль, провести заходи, які вибиваються з традиційного формату "концерт-ярмарок", буде дуже складно. Через неврегульованість цих питань органи влади і місцевого самоврядування перекидають відповідальність один на одного,
– пояснила чиновниця.
Вона наголосила на важливості вирішення питання щодо цивілізованої організації акцій в історичному центрі.
Олеськів додала, що компанія мала б повідомити всіх місцевих мешканців про проведення акції – розвішати оголошення і тд.
"Могла б бути вірусна реклама", – голова Держтуризму
Чиновниця зазначила, що потрібно створювати якісні рекламні матеріали про нашу країну. Якщо б Red Bull правильно все організував, то ролик міг би стати "класною вірусною рекламою України та Києва".
Читайте також Уявіть собі таке у Ватикані, – у Мінкульті жорстко відреагували на дрифт авто Red Bull у Києві
Якщо зняти відео цієї площі просто, то воно буде цікаве невеликому колу людей. А вірусний контент приверне до неї увагу, і світ зможе дізнатися, що є така площа в Україні,
– розповіла Олеськів.
Вона наголосила, що в Празі та Парижі компаніям вдалося домовлятися про зйомки в історичних місцях і результат був вражаючий.
Олексів додала, що Держтуризм готовий ініціювати розмову з організаторами та владою про проведення заходів в історичних місцях.
Текст публікації Мар'яни Олеськів:
Щодо вчорашньої зйомки Red Bull на Софійській площі. Кейс дуже показовий і хайповий. Спробуємо відкинути емоції і розібрати його раціонально. На мою думку, розглядати його треба в трьох площинах:
- Процесуально-юридична,
- комунікаційна,
- рекламна.
По-перше, будь-яка компанія і будь-яке агентство, організовуючи будь-які зйомки, особливо в історичному центрі міста, мають чітко дотриматися усіх необхідних процедур, продумати і мінімізувати усі ризики, особливо що стосуються можливої шкоди середовищу.
Водночас я мала досвід з отриманням дозволів в Києві на проведення заходів в 2000-х. Знаю, як ця процедура відбувалась, якщо це і далі так триває, то, на жаль, провести зйомки або заходи, які вибиваються з традиційного формату "концерт-ярмарок", буде дуже складно. Через певну неврегульованість цих питань органи влади і місцевого самоврядування перекидають відповідальність один на одного. У підсумку, через відсутність прозорих механізмів, компанії звертаються за послугами посередників, які можуть гарантувати «вирішення» проблеми, але по факту – ні.
Тобто, безвідносно вчорашнього "івенту", існує глобальна проблема цивілізованої організації акцій та заходів в історичному центрі, яку потрібно вирішувати комплексно і прозоро.
По-друге, компанія та її підрядники в цьому випадку повинні були прокомунікувати з усіма стейкхолдерами, зокрема громадськістю і особливо мешканцями найближчих будинків про цю акцію. Оголошення в під'їздах з проханням поставитись з розумінням до такої зйомки точно би допомогло!
По-третє, якісні рекламні матеріали про наші міста і країну потрібно знімати. В цьому випадку, якби правильно все зробили, це могла б бути класна вірусна реклама України та Києва. Якщо зняти відео цієї площі просто – воно буде цікаве невеликому колу людей. А вірусний контент приверне до неї увагу, і світ зможе дізнатися, що є така площа в Україні.
Для того, щоб компанії могли прозоро організувати зйомки треба сідати з організаторами, владою та культурними інституціями й обговорювати це, а потім публічно озвучувати прийнятний для усіх алгоритм. Якщо з огляду на історичну спадщину десь не можна робити певні речі – про ці зони мають усі знати.
Коротко про зйомки Red Bull
- Зранку 10 серпня на Софійській площі 2 автомобілі влаштували дриф-шоу для реклами Red-Bull. У зйомках брала участь співачка Alyona Alyona.
- На покритті залишилися сильні сліди від гуми. У Київській прокуратурі наголосили, що автівки завдали збитків на 50 тисяч.
- У поліції відкрили кримінальну справу за статтею про хуліганство.