Молодь найчастіше відчуває радість і гордість за себе та Україну

21 серпня 2021, 13:55
Читать новость на русском

Основні емоції, які відчувають українці, думаючи про батьківщину, сум та гордість. Водночас найменше респондентів зізналися, що Україна викликає в них байдужість і гнів.

Про це свідчать результати свіжого опитування соціологічної групи "Рейтинг". Цікаво, що майже половина молоді відчуває гордість та зацікавленість думаючи про країну.

Важливо Працьовиті та відповідальні: які цінності та мотивації має нове покоління Незалежності

Водночас молодь має більш позитивні настрої у ставленні як до себе, так і до країни, аніж старші люди. 

Які емоції відчувають українці

  • 37% – сум;
  • 34% – гордість;
  • 20% – зацікавленість;
  • по 18% – радість і сором;
  • 16% – страх;
  • лише по 5% – байдужість і гнів.

За регіонами погляди українців також відрізняються. До прикладу від гордості на Заході емоційний фон поступово рухається в бік негативного спектру – до суму на Сході.


Які емоції відчувають українці / Фото соціологічної групи "Рейтинг"

Політичні вподобання

Найбільше відчувають гордість за країну виборці Володимира Зеленського та Петра Порошенка. Представники цих двох груп значно менше відчувають сором за себе і за країну. Їхні уявлення і про себе, і про країну значно оптимістичніші, ніж у виборців інших кандидатів.

Натомість тих, хто негативно сприймає і себе, і країну, багато серед виборців Юрія Бойка та особливо Євгена Мураєва. У цих групах переважають безрадісні емоції, вони майже не відчувають гордості щодо себе, а щодо країни – переважно сум, або навіть сором.


Як змінюють емоції в залежності від регіону / Фото соціологічної групи "Рейтинг" 

Що відомо про дослідження

  • Опитування соціологічної групи рейтинг проводилося з 20 липня по 9 серпня 2021 року методом телефонного інтерв'ю.
  • Загалом опитали 20 тисяч респондентів в усіх областях країни, окрім тимчасово окупованих територій Крим та Донбасу.
  • Участь в опитуванні взяло доросле населення України віком від 16 років і старше. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: по Україні – не більше 1,0%, по області – не більше 4%.