Укр Рус
7 серпня, 19:50
3

"А мій в "Азові": мережу облетіла нова реклама – як реагують українці

Основні тези
  • 12 бригада спеціального призначення "Азов" запустила новий рекрутинговий промо-ролик "А мій в "Азові", що викликало активне обговорення серед українців.
  • Реакції на ролик розділилися: одні бачать у ньому гордість за військових, а інші критикують за об'єктивацію жінок та приниження чоловіків, які не служать.

12 бригада спеціального призначення "Азов" запустила нову рекламну кампанію, оприлюднивши новий рекрутинговий промо-ролик "А мій в "Азові". Користувачі мережі почали активно обговорювати це.

У відео твердження "А мій в "Азові" звучить у розмові героїнь з подругами, чиї чоловіки сидять вдома, адже бояться йти служити. Думки українців з цього приводу значно розділилися, пише 24 Канал.

Дивіться також Український медик із "Азову" став найкращим військовим медиком Європи

Як в Україні реагують на нову рекламу "Азову"?

Сценаристи зобразили двох жінок. Одна з них розповідає, що її чоловік і син не виходять з дому, бо не мають бронювання від мобілізації. Жінка запитує у подруги, де зараз її син, на що героїня з гордістю відповідає: "А мій в "Азові".

У мережі українці почали активно висловлюватися про новий проморолик, зокрема йдеться про те, що він нагадує військовим, їхнім близьким і рідним, що вони можуть пишатися своїм вибором бути у війську.

Реакція українців на новий промо-ролик "Азову" / Скриншоти 24 Каналу

Ми побачили вибух лайна в коментарях. Якщо ви більші за це – дякую вам. Сьогодні вранці я вже скролила ряди коментарів у ФБ, де хтось побачив "об'єктивацію жінки", "приниження чоловіків, які не служать", "імітацію російських бордів, де дружина чекає гробу і виплати" й що це "роз'єднує суспільство лише дужче",
відреагувала дизайнерка Олександра Корчевська на негативні коментарі до відео.

Українська журналістка Тетяна Трощинська вважає, що відповідний ролик пропонує починати розмову про мобілізацію з того, що повертає право військовим і їхнім рідним пишатися, а не "пояснювати кожній сусідці, "чому відпустила".

На думку громадського активіста Дмитра Бикова, промо-ролик чітко показує дві ролі, на які розпалося сучасне суспільство в Україні. Він назвав це відео короткою, але чіткою відповіддю тим, хто "боїться" захищати країну.

Консультант з комунікації Олександр Равчев, коментуючи ролик, сказав, що це "перша рекрутингова кампанія за декілька років, яка не є марнуванням грошей", і має кращу позицію, ніж сюжети інших промо-відео.

Своєю чергою письменник, перекладач і військовий Остап Українець погоджується з Олександром Равчевим. На його думку, ця реклама "мала бути джерелом підтримки для одних і провокацією для інших, і вона нею є".

Водночас є і критичні коментарі. Соціологиня та авторка досліджень з гендерних студій Ганна Гриценко написала про недоліки ролика. На її думку, варто було працювати зі страхами людей, а не принижувати.

Також, за її словами, людина, яка уникає мобілізації, не піде до військових, які вважають її невдахою. Крім того, вона вважає, що за словами, які кажуть героїні відео "А мій в "Азові" не видно жінки та її власних досягнень.