Літаки падають один за одним: чим зумовлена активна втрата авіації Росії
Російські літаки продовжують розбиватися, не долітаючи до України. Це вкотре доводить, що російська авіація перебуває в кризі, адже залежить від постачання іноземних деталей.
Про це 24 Каналу розповів військовий експерт Андрій Крамаров. На його думку, приємні новини з Росії свідчать про суттєві проблеми окупантів в догляді за літаками.
Дивіться також Туристи на кілька діб застрягли в Анталії: в Росії масово ламаються літаки
Чому в Росії почався літакопад
За останній тиждень російські ВПС втратили 2 літаки на своїй території. Це може свідчити про те, що окупанти не здатні нормально обслуговувати свою авіацію через західні санкції.
"Наприклад, двигун для літака L-39 "Альбатрос" виробляли на українському заводі “Івченко прогрес”. Своєю агресією росіяни відібрали у себе можливість обслуговувати ці літаки", – зазначив військовий експерт.
Другим фактором, який впливає на непрямі втрати російської авіації, є втрата пілотів. Найімовірніше, нещодавнє падіння російського Су-30 було зумовлене низьким рівнем підготовки його пілотів, які завершують свій шлях, навіть не долетівши до поля бою.
“Це гарні новини для України, адже це показує певний кадровий голод у російській авіації. Втрата авіаційної техніки є, як правило, найболючішою для росіян, тому що її значно важче відновлювати, аніж інші види озброєнь”, – переконаний Крамаров.
Звернуть увагу! Попри зазначені проблеми, Росія не припиняє брязкати своєю зброєю перед військами НАТО. За минулий тиждень ВПС агресорки двічі провокували Нідерланди та Британію нібито "випадковим" зальотом на їхню територію стратегічних бомбардувальників.Андрій Крамаров про проблеми російської авіації: дивіться відео
Найзначніші втрати російської авіації за час війни
- За півтора року з початку повномасштабного вторгнення ЗСУ знищили 315 літаків країни-агресорки. На той час у Росії, за підрахунками Defense Express, було близько 1500 літаків різних типів, з яких лише 400 нових або модернізованих.
- На початку війни окупанти активно застосовували авіацію в небі над українськими містами, намагаючись здобути панування в повітрі. Однак після поразки у наступі на Київ російські ВПС почали використовувати літаки здебільшого для підтримки свого угруповання на фронті.
- Україна неодноразово вражала російські аеродроми, розташовані поблизу лінії зіткнення. Найгучнішою бавовною такого типу стало знищення 9 російських літаків у Новофедорівці, розташованій поблизу міста Саки в Криму. До сьогодні невідомо, як саме Україні вдалося їх уразити.
- Однак Росії чудово вдавалася і втрата літаків "за нез'ясованих обставин". Так, окупанти примудрилися втратити рідкісний радіолокаційний літак А-50 на білоруському аеродромі, а під час заколоту Пригожина аналогічна ситуація трапилась з ІЛ-22М.