Бізнес – це основа економіки: які "фічі" допоможуть спростити життя підприємцям

3 жовтня 2024, 10:00
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Сучасний світ швидко змінюється. Тож постійний розвиток та рух у ногу з часом – це одна з ключових основ успіху. Це розуміють як підприємці, так і банки, котрі надають їм відповідні послуги.

Сьогодні "ПриватБанк" робить усе, аби максимально покривати потреби клієнтів, які мають власну справу. Кредитор, який уже роками є лідером на банківському ринку України, систематично створює максимально зручні та ефективні інструменти для керування бізнесом, пише 24 Канал. Й саме їх ми розглянемо у новому матеріалі.

Більше Персональний кешбек та знижки для кожного: як заробляти на власних витратах з "ПриватБанк"

"Приват24 для бізнесу"

Смартфони стали важливою частиною нашого життя. За прогнозами, до 2025 року 7,49 мільярдів людей у всьому світі будуть використовувати мобільні пристрої не лише для комунікації, але й для виконання рутинних задач. Цей факт чудово пояснює зростаючий тренд на застосунки. Лише у 2024 році у всьому світі користувачі здійснять рекордні 257 мільярди завантаження мобільних додатків.

Від десятків до сотень найрізноманітніших застосунків у своїх смартфонах мають і українці. Фактично це ще один спосіб взаємодії зі світом, який значно спрощує життя.

Додатки стали невіддільною частиною і сучасного банківського сектору. Фінустанови переходять в онлайн, запроваджують цифрові рішення та швидко реагують на очікування клієнтів, які здійснюють безліч фінансових операцій в мережі. Відповідно, розширюється спектр технологій та послуг.

Наприклад, чимало питань, пов’язаних з підприємницькою діяльністю, можна закривати за допомогою "Приват24 для бізнесу". Додаток допомагає керувати бізнесом зі свого смартфона – у зручному темпі та всього за кілька кліків.

Головна зручність додатка в тому, що він завжди під рукою. А здійснити рутинні операції: від відкриття бізнес-картки до відправлення податкової звітності чи декларацій до органів контролю можна у будь-який вільний час. До того ж, з "Приват24 для бізнесу" ще легше авторизуватися в електронних сервісах і підписувати документи електронним підписом. Приміром, за допомогою SmartID можна дистанційно оформити документи, отримати довідку. А сам підпис має таку ж юридичну силу, як і звичайний.

Важливо! Оцінка P24 4B mob на Play Market та App Store (середньоарифметична) 4,8. Крім того, кількість активних бізнес-клієнтів мобільних додатків P24 4B та P24 (1 операція за 30 днів) становить 230 тисяч.

Загалом завдяки застосунку "Приват24 для бізнесу" клієнт отримує можливість:

  • проводити платежі в гривні на власну картку, рахунки партнерів, бюджетні платежі, платежі за шаблонами;
  • формувати виписки за рахунками, завантажити або поділитися ними в месенджерах;
  • здійснювати валютно-обмінні операції (для ФОП цілодобово з урахуванням технічних перерв);
  • формувати довідки про відкриття/закриття рахунків та про обіг коштів, працювати з корпоративними картками, оформлювати депозити та кредити;
  • створювати запит в бюджет щодо розрахунків з податкової та формувати/надсилати звіти в податкову;
  • створювати, приймати, оплачувати та надсилати рахунки-фактури своїм партнерам для оплати;
  • проводити операції з зарплатами та іншими виплатами;
  • та багато інших сервісів.

Та функціонал – не єдина сильна сторона додатка. Розробники, слідуючи за світовими трендами, постійно працюють над покращенням користувацького досвіду.

Інвойсинг

У ПриватБанку "Інвойсинг" – це сервіс в "Електронному документообігу" для створення та виставлення рахунків на оплату (інвойс) між юридичними особами та підприємцями.

Серед головних переваг "Інвойсингу" у "Приват24 для бізнесу":

  • Доступність. Працювати з інвойсингом можна цілодобово як через інтернет-банкінг, так і через мобільний застосунок;
  • Безкоштовні опції. Клієнти ПриватБанку не сплачують додаткових комісій. Оплата залишається такою як і за звичайний платіж. Йдеться як про юридичних осіб, так і ФОПів.
  • Автоматизованість процесів. Завантажити або вивантажити рахунок-фактуру з/ до бухгалтерської програми можна завдяки послузі "Інтеграція".
  • Зручність. Оформлювати рахунок-фактуру можна буквально з будь-якої точки світу. Крім того, бізнеси можуть виставляти інвойс навіть клієнтам, в яких немає поточного рахунку у ПриватБанку.

Ще одна важлива опція, яку надає ПриватБанк, – це те, що клієнт може створювати платіж на основі рахунку-фактури, де автоматично заповнені реквізити сторін угоди: покупця та продавця. Платник миттєво отримує push-повідомлення про те, що йому надійшов рахунок для оплати. Стан інвойсингу (виставлення рахунків-фактур) можна перевірити в меню "Електронний документообіг" або онлайн за допомогою "Інтеграції".

Плюс до всього, "Електронний документообіг" містить безліч зручних у використанні шаблонних документів, що допомагає швидко розв'язувати найрізноманітніші задачі у зручному режимі.

Запит до податкової

Важлива частина життя будь-якого підприємця – це співпраця та комунікація з державними установами. Одна із них це податкова. У ПриватБанку подбали про те, що автоматизувати та полегшити ці процеси для своїх клієнтів.

Зокрема, завдяки послузі "Податки" у "Приват24 для бізнесу", яка доступна як через мобільний банкінг, так і інтернет-банкінг, можна оперативно отримати інформацію про розрахунки з податковою: чи є заборгованість або переплата податків, дані про податки чи реквізити податкової. Важливо зазначити, що цей сервіс є безоплатним для компаній та ФОПів.

До того ж у разі виявлення заборгованості перед податковою система пропонує здійснити необхідний платіж за уже заповненими реквізитами.

Світовий банківський сектор стрімко адаптується до нових реалій, нормативних вимог та потреб клієнтів. Знову ж таки український "ПриватБанк", який у 2024 році визнали найефективнішим у Центральній та Східній Європі, не втрачає шанс бути на крок попереду. Такий підхід допомагає банку дбати про репутаційні ризики, розвивати нові можливості та зміцнювати довіру з боку своїх клієнтів або регуляторів.

SmartID

Простими словами, SmartID – це кваліфікований електронний підпис, який також відомий як КЕП, що прирівнюється за юридичною силою до класичного підпису.

Функція SmartID дозволяє закривати такі потреби бізнесів:

  • Дистанційне оформлення документів.
  • Ключ зберігається у хмарному середовищі. Це додатковий захист, оскільки так його неможливо втратити, викрасти або скопіювати.
  • Зручність, оскільки для використання SmartID достатньо звичайного смартфону.
  • Використовувати можна як всередині ПриватБанку, так і на зовнішніх сайтах.

До того завдяки SmartID можна зручно та швидко з урахуванням аспектів безпеки можна пройти аутентифікації. При цьому усі персональні дані клієнта захищені паролями відразу на трьох рівнях: самого смартфону, застосунку та паролем підпису. Важливо, що користування SmartID абсолютне безплатне.

До теми! Наразі можна одночасно мати й використовувати як файловий електронний підпис, так і підпис SmartID (хмарний КЕП). Але згідно з доповненням до постанови КМУ № 193 від 03.03.2020 планується, що через 6 місяців після закінчення воєнного стану файлові електронні підписи не будуть вважатися аналогом вашого власного підпису, оскільки вони зберігаються на незахищеному носії (флешка, ноутбук тощо).

Створити SmartID у застосунку "Приват24 для бізнесу" максимально просто. Для цього потрібно:

  • увійти у застосунок - натиснути на назву компанії та натиснути "Підключити підпис SmartID". Придумати пароль від SmartID та натиснути "Сформувати".
  • або при виконанні будь-якої першої операції, наприклад створення платежу, в мобільному застосунку буде запропоновано згенерувати підпис SmartID.

Використовувати цей інструмент можна на будь-якому ресурсі, в який інтегрований підпис SmartID.

Важливо зауважити, що у ПриваБанку подбали ще й про альтернативу для клієнтів. Йдеться про те, що можна створити КЕП SmartID у вебверсії "Приват24 для бізнесу" з підтвердженням через push-повідомлення в Приват24 для фізичних осіб, дзвінок або SMS.

Електронна звітність

У сучасному світі завдяки електронній звітності існує опція комунікувати з державою та звітувати перед регуляторами в електронному вигляді. Ця послуга доступна у "Приват24 для бізнесу", має гнучкий функціонал і є абсолютно безплатною для клієнтів банку.

Це допомагає спростити чимало процесів, оперативно отримувати необхідну інформацію та зекономити час. Тим паче усе це реально зробити у дистанційному режимі.

Актуально! У сучасних реаліях банки не можуть сподіватися лише на впізнаваність свого бренду задля розширення власної клієнтської бази. На сьогодні їм необхідно переосмислювати лояльність з боку клієнтів, а також вибудовувати більш глибокі відносини. Зокрема, цьому сприяє покращення наявних сервісів, технологічних можливостей та варіантів комунікації або ж запровадження нових опцій, які допоможуть витримувати сильні позиції на ринку.

Ключові переваги послуги "Електронна звітність" від ПриватБанку:

  • безкоштовний сервіс для формування й подання звітності до контрольованих органів;
  • створення або робота зі звітами через додаток і вебверсію "Приват24 для бізнесу";
  • Автоматичний розрахунок суми доходу для податкової декларації;
  • Завантаження звітів із Державної податкової служби. Йдеться про усі прийняти звіти, які надходили до податкової, якщо вони були подані не через "Приват24 для бізнесу";
  • "Календар звітності" для відстежування звітного періоду;
  • Автоматичне заповнення транзакцій в книгу "Обліку доходів та витрат";
  • Заповнення основної частини даних в автоматичному режимі;
  • Можливість отримати квитанцій від регуляторів;
  • Імпорт звітів через сервіс “Інтеграція” або з інших облікових систем;
  • Своєчасне та оперативне оновлення і додавання форм звітності та онлайн-підтримка у цілодобовому режимі.

Далі – більше! З 2 вересня у мобільному застосунку "Приват24 для бізнесу" доступна функція "Календар звітності", завдяки якій система попереджає про терміни подачі звітів, а також відстеження їхнього статусу. Це дозволить уникнути ймовірних проблем через невчасне подання звітів, оскільки ПриватБанк просто "нагадає", коли потрібно виконати обов'язок перед державою.

Книга "Обліку доходів та витрат"

ПриватБанк розвивається, створюючи нові послуги для своїх клієнтів з урахуванням усіх потреб власної бізнес-моделі, а також сприятиме більше раціональному використанню часу.

Йдеться про автоматичне заповнення Книги доходів та витрат. Нова послуга у "Приват24 для бізнесу" дозволяє в автоматичному режимі вносити всі транзакції, в тому числі операції, пов’язані з валютними рахунками, заповнення готівки з ПРРО "Каса", відшкодування по еквайрингу. І навіть більше – це дозволить мінімізувати помилки, які можуть виникнути під час внесення даних вручну.

Важливо! Перехід на автоматизовану "Книгу доходів та витрат у "Приват24 для бізнесу" не призведе до втрати інформації.

Як перейти на автоматичну "Книгу обліку доходів та витрат" у "Приват24 для Бізнесу":

  1. Увійти в інтернет-банк "Приват24 для бізнесу".
  2. Відкрити в меню "Облік та звіти" – "Електронна звітність".
  3. Відкрити вкладку "Облік доходів і витрат".
  4. Натисніть кнопку "Заповнити з виписки".
  5. Обрати період, розрахунковий рахунок.
  6. Натиснути кнопку "Отримати виписку".
  7. Перевірити коректність заповнення даних. При потребі їх можна змінити.
  8. Натиснути "Заповнити книгу".

Крім того, клієнти можуть скористатися функцією "Редагувати", щоб самостійно вносити дані, обравши необхідний період. До того ж при потребі клієнт має можливість завантажити книгу доходів і витрат у PDF-форматі.

Перевірка фізичних осіб

Бізнес – це співпраця з різними організаціями та людьми. І якщо з одного боку нові знайомства – це нові можливості, то з іншого – це досі невідомі ризики. А коли це стосується підприємців, то ще й потенційні втрати.

Але з сервісом ПриватБанку уникнути ризиків стає простіше. Зараз тут запускають функцію, що допоможе перевірити інформацію про фізичних осіб. Йдеться про безпеку, фінанси, правові аспекти та репутацію бізнесу. Перевірку проводять в онлайн режимі, а дані отримують з офіційних реєстрів/ баз даних. Ця послуга доступна у вебзастосунку та у мобільному застосунку "Приват24 для бізнесу".

Зверніть увагу! Партнером найбільшого банку України стало Українське бюро кредитних історій.

Новий сервіс можна використовувати для різноманітних запитів:

  • чи перебуває людина в розшуку;
  • чи є особа публічним діячем;
  • чи перебуває людина під санкціями;
  • чи фігурує боржником у виконавчих провадженнях;
  • чи має нерухомість у власності та обтяження щодо неї;
  • чи має транспортні засоби у власності;
  • чи накладені щодо неї обтяження рухомого майна;
  • як людина виконує свої боргові зобов’язання (кредитну історію можна отримати лише зі згоди суб’єкта).

Після оформлення запиту на отримання кредитної історії у звіті "Перевірка фізичної особи" суб’єктові кредитної історії в застосунок "Приват24" надійде запит на погодження такої перевірки відповідною організацією.

Тож у разі погодження організації-одержувачу в "Приват24 для бізнесу" буде виставлено рахунок. Після його оплати протягом доби звіт буде завантажено до "Архіву запитів".

Послуга "Перевірка фізичних осіб" дозволяє отримати інформацію і безплатно, і за додаткову оплату. Зокрема, публічну інформацію можна буде отримати абсолютно безоплатно, але за дані, де потрібно робити додаткові запити доведеться заплатити.