На цьому етапі на перший план виходить кешбек – миттєве або відтерміноване повернення частини коштів покупцю після оплати товарів або послуг. Або ж миттєва знижка, яку можна отримати відразу під час оплати в той час, коли зручно. Ці опції доступні як в інтернет-магазинах, так і в банках.
Читайте також Для донатів і не тільки: як закривати збори та керувати фінансами з Конвертами від "ПриватБанку"
Ба більше, в Україні та світі існують навіть спеціальні кешбек-сервіси, що свідчить про популярність цієї опції.
"ПриватБанк" зробив фокус на клієнтоцентричності
У "ПриватБанку" не обмежились типовими пропозиціями та створили унікальну опцію для своїх клієнтів. Йдеться про оновлену програму лояльності "Привіт", для розробки якої використали штучний інтелект, інтелектуальні алгоритми та аналіз споживчої поведінки клієнта.
Оновлена програма лояльності "Привіт" / Фото "ПриватБанку"
Одна з головних цілей "ПриватБанку" – покращити досвід українців, створивши умови для підбору максимального персоналізованого кешбеку та знижок. Крім того, клієнти державного банку завдяки цьому сервісу можуть отримувати вигоду за користування його картками.
Для розробки програми лояльності використали штучний інтелект / Фото "ПриватБанку"
"Привіт" – це перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що розроблена командою банку для того, щоб клієнти змогли користуватися найцікавішими, "найтвоїшими" пропозиціями від різних брендів, на відміну від поширених на ринку стандартних кешбеків,
– розповів член правління "ПриватБанку" з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
Відтак програма "Привіт" підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які збігаються з такими характеристиками:
- споживчими платіжними звичками;
- географією проживання;
- або навіть зміною пори року чи необхідністю "перевзути" авто.
"ПриватБанк" створив максимально персоналізовану програму лояльності / Фото "ПриватБанку"
Дмитро Мусієнко додав, що "Привіт" стане технологічним проривом на українському банківському ринку та допоможе зробити обслуговування клієнтів насправді персональним.
Як і де знайти програму лояльності "Привіт"
Всі актуальні пропозиції знижок та кешбеків від партнерів, які приєдналися до програми лояльності "ПриватБанку", насправді знайти дуже просто. Для цього потрібно відкрити мобільний застосунок "Приват24" або його вебверсію, де на головній сторінці виведена вкладка сервісу "Привіт".
Відкривши "Привіт", можна побачити всі актуальні пропозиції від партнерів, які підібрані з урахуванням персонального досвіду клієнта. Зокрема, йдеться про рекомендації акцій, де є пряма знижка у "Приват24" з додаванням адрес та посилань на сайт, а також опція з акціями для кешбеку у застосунку,
"ПриватБанк" має мету покращувати досвід українців / Фото "ПриватБанку"
Важливо зазначити, що пропозиції для вигідних покупок від партнерів у програмі лояльності оновлюють на щоденній основі, а діють вони від кількох днів до декількох місяців.
Накопичуй завдяки власним витратам
Програма лояльності "Привіт" також дозволяє накопичувати кешбек, який при потребі можна вивести на персональний рахунок з накопичувального рахунку "Привіт". Ба більше, кошти реально переказати на будь-яку активну картку у національній валюті – гривні. Клієнт завжди самостійно ухвалює всі рішення, пов’язані з накопиченням кешбеку.
Програма "Привіт" підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які збігаються з її вподобаннями / Фото "ПриватБанку"
Водночас "ПриватБанк" не встановлює лімітів для суми накопичення кешбеку, тоді як виводити кошти реально, починаючи з 1 гривні. Процес виведення коштів на звичайну картку займає всього декілька хвилин. Для цього потрібно діяти за таким алгоритмом:
- Натиснути на кнопку "Накопичено" в меню лояльної програми "Привіт";
- Обрати банківську картку для виведення коштів.
Як працює система знижок від "Привіт"
Для того аби почати заощаджувати кошти у програмі лояльності "Привіт", буде достатньо активувати певну пропозицію та оформити покупку зі знижкою. Знижка надається автоматично від кожної оплати карткою "ПриватБанку" в період дії пропозиції партнера та активується під час проведення оплати за товар або послугу.
Користуватися оновленою програмою лояльності просто / Фото "ПриватБанку"
Користувачі можуть активізувати необмежену кількість пропозицій від партнерів. Також клієнти банку будуть здатні відстежувати статистику власних накопичень та історію вигоди.
Отже, програма лояльності "Привіт" від "ПриватБанку" допоможе заощадити на буденному шопінгу та принесе чимало вигод користувачу. Тож не варто опускати можливість отримати вигідну пропозицію вже сьогодні!