Як "працює" імпортозаміщення: у росії розбирають на запчастини вже і вертольоти
російські компанії вже почали розбирати одні вертольоти, щоб полагодити інші. Адже в умовах санкцій через війну в Україні росія немає можливості купити запчастини в цивілізованих країнах.
Відповідну інформацію повідомляють росЗМІ. За їхніми даними, ворогам бракує важливих запчастин – щонайменше двигунів, стартових генераторів.
Читайте також російський "аерофлот" почав розбирати літаки, щоб компенсувати брак запчастин
російські окупанти вже розбирають вертольоти
Після літаків російські авіакомпанії почали розбирати на запчастини вертольоти.
російські перевізники через брак деталей та їх подорожчання на тлі санкцій, пов'язаних з війною в Україні, почали знімати запчастини з одних гелікоптерів для ремонту інших. Така ситуація стосується не тільки іноземних гелікоптерів, а й вітчизняних (російських – 24 канал) моделей, у яких стояли блоки закордонного виробництва,
– мовиться в повідомленні росЗМІ.
Попередньо відомо про проблему з вертольотами "ансат", які збирають у Казані, а двигуни до них створювали в Штатах та Канаді, стартові генератори – у США чи Чехії.
Директор тов "російські вертолітні системи-холдинг" юрій казачков розповів, що найближчим часом почастішають повідомлення про проблеми зі стартовими генераторами на "ансат", адже вони ламаються швидше, ніж двигуни.
У росії вважають, що повністю "імпортозаміщену версію казанського вертольота" почнуть постачати 2024 року. Та навіть там вважають ці терміни оптимістичними.
Проблеми виникнуть з декількома моделями вертольотів
За даними росЗМІ, в росавіації є тільки 54 вертольоти "ансат", а от американських Robinson – сотні.
Незрозуміло, чим і як їх ремонтувати в умовах обмежень,
– мовиться у повідомленні.
Додали, що наслідки санкцій зачіпають навіть вітчизняні Мі-8, запчастини до яких росія може купити в так званих "дружніх" країн.
У росії вже розбирають літаки
- Ще на початку серпня авіакомпанії росії почали розбирати свої літаки. Все для того, щоб компенсувати брак запчастин, які кремль не може купити через санкції західних країн.
- 4 джерела у галузі заявили, що розбирає літаки навіть державний "аерофлот".
- Розуміючи ситуацію, кремль ще в червні порадив авіакомпаніям розбирати деякі літаки на запчастини. Це аргументували тим, що інші літаки іноземного виробництва мають продовжувати літати принаймні до 2025 року.
Дивіться також – військовий оглядач назвав види зброї, яка закінчується в росії: відео