Майстер-класи безкоштовні та відкриті для всіх охочих. Після завершення майстер-класів учасникам пропонується пожертвувати, за бажанням, будь-яку суму коштів для реалізації проекту "Кровомобіль".


І знання, і добра справа – молодь активно долучається до благодійних майстер-класів

Перший благодійний майстер-клас відбувся 20 грудня в приміщенні HUB 4.0. Заняття провів SMM-експерт Карина Куцуруба на тему "SMM: тренди 2017 року". Карина розповіла про те, що таке SMM (прим. social media marketing – маркетинг у соціальних мережах), які підсумки 2016 року в цій сфері та тенденції на майбутнє, а також надала багато рекомендацій з просування власного бренду та бренду компанії у соцмережах.

Кожен учасник майстер-класу, який пожертвув будь-яку суму коштів на проект "Кровомобіль", отримав браслет від рекламної групи "Велс".


Символічні браслети для благодійників проекту "Кровомобіль"

Загалом, в рамках майстер-класу було зібрано 2000 грн. Всі зібрані кошти були перераховані на придбання "Кровомобіля".

Попереду спільно з благодійним фондом нові благодійні майстер-класи, які дозволять наблизити придбання "Кровомобіля" – транспортного засобу, що доставляє донорську кров та її компоненти в зону АТО для надання невідкладної медичної догоспітальної допомоги тяжкопораненим бійцям.

Запрошуємо охочих на майстеркласи, де ви зможете не тільки отримати цікаву та корисну інформацію, а також зробити добру справу. Розклад заходів буде публікуватися на сайті Advertising School. Приходьте та підтримуйте проект "Кровомобіль". Разом ми можемо врятувати більше життів українських воїнів, котрі потребують негайного переливання крові.

Читайте також: Теплоприціл для снайперів: як гвинтівка врятувала життя українському бійцю