У-у-у-у, це ж той самий, який, не кривлячи душею, продав UMH Курченку. У-у-у-у, це ж той самий, що цинік-бізнесмен, в якого ані краплі патріотизму та свідомості.

Мені ще зі вчорашнього дня складно з цим погодитись. Давайте розберемось.

Хто такий Ложкін? Попри все Ложкін — професіонал у медіа-бізнесі. Попри все у Ложкіна були і радіо, і телебачення, і інтернет-медіа, і друкована преса. У нього в цьому непоганий досвід.

Давайте далі. Які війни зараз тривають в Україні? АТО — так, з автоматами, БТР, пораненими і трупами. Нехай це досі називають “операцією”, але це таки війна.

Разом з тим в Україні та за її межами, але проти України триває інша війна — інформаційна. І трупів у цій війні не менше. А про поранених не говоримо. І цю війну ми майже програли.

І якщо в Україні ще є фахівці, які можуть хоч якось вести війну, яку називають АТО, то фахівців, які б позмагались в інформаційній війні, або немає, або вони не готові поставити під загрозу свій бізнес, свою репутацію чи ще щось своє.

У цьому напрямку Ложкін — ідеальний варіант. Він давно працює з Порошенком і нинішній глава держави йому довіряє, він — фахівець на медіа-просторі, йому за великим рахунком немає чого зараз втрачати. І ще: у цей момент він має потужний ресурс для перемоги в інформаційній війні проти Росії, яка давно точиться не лише на території України, але далеко далі: у ЄС, США тощо.

Тому призначення Ложкіна виглядає більш, ніж логічно. І тому можна лише побажати йому удачі у цій нелегкій і дуже екстремальній пригоді.

І так, Ложкін — бізнесмен, а не патріот. Факт. Але інший факт: бізнесмени чомусь завжди краще виконують завдання, поставлені перед собою.