ТБ, соцмережі та плітки: українці назвали свої головні джерела інформації
Головним джерелом інформації для українців залишається телебачення. Центральні канали у пошуках новин дивляться 75% громадян. На другому місці у людей – соцмережі, конкуренцію їм складають новини, почуті від родичів чи друзів.
Про це свідчать дані опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова на замовлення "Детектор Медіа".
Дивіться також Скільки українців вважають, що війну на Донбасі розпочала Україна: соцопитування
Звідки українці найчастіше отримують інформацію:
- Українське телебачення – 75%.
- Соціальні мережі – 44,1%.
- Українські інтернет-ЗМІ – 26,9%.
- Родичі, друзі, сусіди, колеги по роботі, знайомі – 23,4%.
- Месенджери (вайбер, телеграм тощо) – 11,4%.
- Українське радіо – 8,8%.
- Місцеве телебачення – 8,8%.
- Українські газети – 7,7%.
- Місцеві інтернет-ЗМІ – 5,9%.
- Російське телебачення – 5,6%.
- Місцеві друковані видання – 4,3%.
- Місцеве радіо – 2,1%.
- Російські друковані ЗМІ – 0,3%.
- Російські сайти – 0,3%.
- ЗМІ "ЛДНР" – 0,3%.
- Інше – 1,7%.
Як видно з опитування, центральні українські телеканали в серпні 2020 року залишаються найбільш популярним джерелом інформації. Водночас на друге місце вийшли соціальні мережі, їхня частка за півтора року зросла з 24% до 44%.
Також значно зросла частка тих, отримує інформацію від родичів та друзів – з 11% до 23%. Ця позиція конкурує за третє місце із українськими інтернет-ЗМІ.
Зверніть увагу! Дослідження проводили з 14 по 19 серпня в усіх регіонах, за винятком Криму та окупованих територій Донбасу. Були опитані 2 022 респонденти віком від 18 років методом інтерв’ю face to face. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.