Чи задоволені українці послугами в Дії – Федоров поділився цікавими даними
Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров поділився результатами нещодавнього опитування, яке показало, скільки українців задоволені послугами в Дії. Виявилося, що 82% громадян позитивно оцінюються якість та досвід користування платформою.
Федоров наголосив, що Дія, це наріжний камінь цифрової трансформації України і сьогодні платформа пропонує широкий спектр онлайн-сервісів, покликаних впорядкувати та спростити різні бюрократичні та адміністративні процеси.
Дивіться також Панікувати не треба: чи планують надсилати повістки через Дію
Крім того, Михайло Федоров зазначив, що українці залишили майже 1 мільйон відгуків, що свідчить про її зростаючу популярність та корисність, інформує 24 Канал.
До речі, найчастіше оцінюються такі сервіси Дії, як "Виписка з місця проживання", "Дія.Підпис" та робота зі штрафами за порушення правил дорожнього руху, що свідчить про важливість цих функцій у повсякденному житті користувачів.Розробники Дії наголошують на важливості як позитивних, адже це важливо для подальшого вдосконалення платформи. Кожна відповідь сприяє вдосконаленню платформи Дія, роблячи її ще більш зручною та зрозумілою для користувачів.
Як залишити відгук
Користувачі мають кілька способів поділитися своїми думками на платформі.
- Після отримання будь-якої послуги вони автоматично отримують пуш-повідомлення з пропозицією оцінити її. Це можна зробити, обравши один з п'яти смайликів, щоб передати свій рівень задоволеності, і, за бажанням, додавши коментар.
- Крім того, Дія дозволяє користувачам залишати відгуки у зручний для них час. Відкривши меню послуги або документа і вибравши "Оцінити послугу або документ", відгук можна надати в будь-який час, що забезпечує гнучкість для користувачів, які можуть висловити свою думку тоді, коли їм це зручно.
Федоров додав, що місія платформи полягає у створенні більш ефективної та орієнтованої на користувача цифрової інфраструктури для країни. Переважна більшість користувачів (82%) висловили своє задоволення, що свідчить про те, що Дія перебуває на правильному шляху до виконання цієї місії.
Читайте на сайті Пункти незламності вже в Дії: як можна знайти найближчий і прокласти маршрут навіть офлайн
Міністр закликав громадян продовжувати оцінювати послуги та ділитися своїми цінними відгуками, щоб сприяти постійному розвитку Дії та зробити її більш зручною та зрозумілою платформою для всіх українців.