Netflix закриває бізнес, з якого почав своє існування 25 років тому

19 квітня 2023, 14:01
Читать новость на русском

Джерело:

Engadget

Компанія Netflix, яка починала бізнес із продажу та прокату DVD поштою, закриває відповідний підрозділ, який, як виявилося, досі тримався на плаву. Останні диски, замовлені на сайті DVD.com, відправляться покупцям 29 вересня.

Прощавайте, DVD

"Після неймовірних 25 років роботи, ми вирішили закрити DVD.com пізніше в поточному році. Нашою метою завжди було забезпечення найкращого сервісу для наших клієнтів, але в міру того, як попит продовжує скорочуватися, це стає дедалі складніше", – повідомили в компанії.

Цікаво Ілон Маск створює чесну нейромережу TruthGPT

  • За даними Netflix, першим відправленим покупцеві DVD став "Бітлджус". Диск відправили 10 березня 1998 року.
  • Загалом, за наявною статистикою, наразі продано близько 5,2 мільярда DVD, більшість з яких купили до 2019 року.
  • Кількість клієнтів перевищила 40 мільйонів. 
  • Найбільш затребуваним диском вважається драма "Невидима сторона" (The blind side).

У березні 2012 року, після того, як боси Netflix передумали виділяти бізнес з відправлення DVD поштою в окрему компанію Qwikster, компанія придбала домен DVD.com, який існує й досі.

У 2007 році запрацював стримінговий сервіс. Відтоді кількість його передплатників в усьому світі перевищила 200 мільйонів. У компанії заявляють, що сервіс із продажу DVD зіграв роль ракети-прискорювача, яка вивела стримінг на лідируючі позиції. Проте саме існування дисків уже давно неактуальне: ринок різко та стабільно падає протягом багатьох років — продажі скоротилися на 19 відсотків з 2021 по 2022 рік.

Про закриття сервісу "фізичних продажів" компанія оголосила напередодні звіту про заробітки в III кварталі 2023 року. Рішення відмовитися від бізнесу DVD поштою допоможе Netflix скоротити витрати, навіть якщо економія буде відносно невелика. На фоні невдалого 2022 року і не дуже втішних показників 2023-го, це може покращити ситуацію в компанії.