Людство побило рекорд покупок у Чорну п'ятницю: скільки витратили

28 листопада 2023, 16:01
Читать новость на русском

Джерело:

TechCrunch

Аналітики підбили підсумки Чорної п'ятниці, яка пройшла по всьому світу минулого тижня, 24 листопада. Вона знаменує початок сезонних знижок та підготовку до Різдва. Результати показують рекордні прибутки продавців цього року.

Традиційний ажіотаж довкола знижок і стрімке поширення зручніших способів оплати стали рушійними силами нечуваних онлайн-продажів у Чорну п'ятницю. Як повідомляють джерела, рекорди побили не лише у США, а загалом по всьому світу

Дивіться також Все як завжди: назвали найпопулярніший пароль 2023 року

Скільки заробили продавці

  • У Сполучених Штатах покупці витратили 9,8 мільярда доларів, що на 7,5% більше, порівняно з минулим роком. За даними Adobe Analytics показник перевершив зростання на День Подяки (5,6 мільярда доларів або на 5,5% більше, ніж торік). Це також дещо більше, ніж прогнозували аналітики – вони розраховували на 9,6 мільярда доларів.
  • Компанія Salesforce, яка використовує інші показники, ніж Adobe, і каже, що підраховує транзакції для близько 1,5 мільярда споживачів, також повідомила, що онлайн-продажі в Чорну п'ятницю перевищили її очікування. Цікаво, що її результати сильно відрізняються від даних Adobe і повідомляють уже про 16,4 мільярда доларів у США.
  • По всьому світу тим часом витратили 70,9 мільярда доларів.

Adobe співпрацює з сотнями онлайн-магазинів і каже, що її розрахунки базуються на більш ніж 1 трильйоні відвідувань американських роздрібних сайтів, переміщенні близько 100 мільйонів товарів і 18 товарних категорій.

Аналітики також відзначили, що хоча інфляція цього року й менша (3% проти 7% торік), все ж економічна невизначеність продовжує тиснути на споживачів – вони дедалі більше вибирають покупки з відкладеною оплатою, тобто в кредит або розстрочку. 

Ось кілька цікавих фактів про Чорну п'ятницю 2023 року:

  • 5,3 мільярда доларів продажів припало на смартфони. Це на 10,4% більше, ніж у 2022 році.
  • Більшість обирає стандартну доставку замість швидкої, оскільки переважно покупки в цей день робляться для подарунків на кінець грудня, на Різдво.
  • Рекордні 79% всього торгового трафіку – як перегляду, так і купівлі – було здійснено з мобільних телефонів.